![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, ik ben niet in staat om USB 2 werkend te krijgen. Ik heb XP Home Edition met SP2 installeerde ik mijn bijgewerkte stuurprogramma's en dat alles maar niets naden te werken. Als u in staat bent om te helpen met dit probleem, dat zou geweldig zijn. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat u probeert te sluiten op de USBs? misschien wel het moet chauffeurs eerste geïnstalleerd voordat het kan autoreconize het bedenken
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mogelijk moet u USB 2.0 staat in het BIOS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijk in Apparaatbeheer / USB Controllers en kijken of er een item met de titel USB2 Host Controller of USB Enhanced Host Controller.
| |||
| |||
| - Het maakt niet uit wat ik plug in de USB-poort, ben ik nog steeds niet USB2 krijgen. - Ik heb in de BIOS en USB is ingeschakeld. - Been in Apparaatbeheer en er is USB2 Enhanced Host Controler. |
|
| |||
| |||
| are u shure zijn geen USB 2, maar u think zijn 1? |
|
| |||
| |||
| Nou als ik stekker in mijn USB flash drive het zegt, "Dit USB-apparaat kan sneller preforms als je het aansluit op een Hi-Speed USB2 poort. Voor een lijst van beschikbare poorten klik hier." Ik heb geprobeerd al mijn USB-poorten en het nog steeds zegt hetzelfde. |
|
| |||
| |||
| Dat kan vaak gebeuren en zeker niet ongewoon. Ik krijg dit soms, bij gebruik van de front USB-poorten, die worden gevoed uit een mobo header. Ik vind wanneer dit gebeurt, kan ik meestal het apparaat aansluit op de achterste poorten (rechtstreeks uit de mobo) en het apparaat is prima. Het is allemaal onderdeel van de Flakey USB-interface |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik altijd de achterste havens, omdat degene die aan de voorkant nooit goed gewerkt hebben .. Zijn allemaal fuc * ed up! Tijd om te upgraden dit stuk stront. |
|
| |||
| |||
| can i have ur oude computer? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen | nickny | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 jul 2009 14:26 |
| IE werkt niet | Tinkerbell | Web Browsers & FTP Clients | 7 | 21e sep 2008 21:41 |
| Nieuw tuig niet werkt | sebo1989 | Algemeen Hardware Chat | 11 | De 1 februari 2008 21:48 |
| VPN werkt niet | mc_blue | Virus, spyware & Security | 5 | 30 apr 2007 09:41 |
| Mijn cd-rom werkt niet, help alstublieft? | studio. | Drives & Removable Media | 6 | 21 mrt 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |