![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg er ikke i stand til å få USB 2 fungerer. Jeg har XP Home SP2 installert i oppdatert min drivere og alt det der, men ingenting sømmer å fungere. Hvis du er i stand til å hjelpe med dette problemet som ville være stor. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er u prøver å plugge inn i usbs? mabye den trenger drivere installert først, før den kan autoreconize de tenke
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan hende du må aktivere USB 2.0 i bios.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se i Enhetsbehandling / USB-kontrollere og se om det finnes en oppføring tittelen USB2 Host Controller eller USB Enhanced Host Controller.
| |||
| |||
| - Det spiller ingen rolle hva jeg plugger inn i USB-porten, er jeg fortsatt ikke får USB2. - Jeg har vært inn i BIOS og USB er aktivert. - Vært i Enhetsbehandling, og det er USB2 Enhanced Host Controler. |
|
| |||
| |||
| er u shure det er ikke USB-2, men u overveie sin 1? |
|
| |||
| |||
| Vel når jeg kobler min USB-flashdisk det står "Denne USB-enheten kan preform raskere hvis du kobler den til en Hi-Speed USB2 port. For en liste over tilgjengelige porter klikk her." Jeg har forsøkt alle USB-portene, og det fortsatt sier det samme. |
|
| |||
| |||
| Det kan ofte skje og sannelig er ikke uvanlig. Jeg får dette noen ganger, når du bruker foran USB-porter, som er lei av en mobo toppteksten. Jeg finner når dette skjer, kan jeg vanligvis plugge enheten inn i den bakre porter (rett utenfor mobo) og enheten er fine. Alt er en del av flakey USB-grensesnitt |
|
| |||
| |||
| Jeg har alltid bruke baksiden portene fordi de på fronten har aldri jobbet ordentlig .. Its all just fuc * ed up! Tid til å oppgradere denne dritt. |
|
| |||
| |||
| Kan jeg ha ur gamle datamaskinen? |