![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag kan inte få USB 2 fungerar. Jag har XP Home med SP2 installerat i uppdaterat mina drivrutiner och allt men ingenting sömmar att arbeta. Om du kan hjälpa till med detta problem som skulle vara bra. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vilka är u försöker täppa till usbs? mabye behöver drivrutiner installerade först innan det kan autoreconize att utarbeta
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kanske behöver aktivera USB 2.0 i BIOS.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titta i Enhetshanteraren / USB-styrenheter och se om det finns en post som heter USB2 Host Controller eller USB Enhanced Host Controller.
| |||
| |||
| - Det spelar ingen roll vad jag kontakten till USB-porten, är jag fortfarande inte kan få USB2. - Jag har varit in i BIOS och USB är aktiverat. - Varit i Enhetshanteraren och det finns USB2 Enhanced Host Controler. |
|
| |||
| |||
| är u Shure har inte usb 2 men u tror att 1? |
|
| |||
| |||
| Tja när jag koppla in min USB flash-enhet säger, "Denna USB-enhet kan prestera snabbare om du ansluter den till ett Hi-Speed USB2 port. För en lista över tillgängliga portar klicka här." Jag har försökt alla mina USB-portar och det fortfarande säger samma sak. |
|
| |||
| |||
| Detta kan ofta ske och absolut inte är ovanligt. Jag får det ibland, när du använder den främre USB-portar, som matas från ett mobo sidhuvudet. Jag tycker att när det händer kan jag brukar ansluta enheten till den bakre hamnar (rakt utanför mobo) och enheten är bra. Det är en del av flakey USB interface |
|
| |||
| |||
| Jag använder alltid den bakre portarna eftersom de på framsidan har aldrig fungerat ordentligt .. Dess bara fuc * ed up! Dags att uppgradera denna skit. |
|
| |||
| |||
| Kan jag få ur den gamla datorn? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| IE inte fungerar | Tingeling | Webbläsare & FTP Klienter | 7 | 21 sep 2008 21:41 |
| Nya riggen inte fungerar | sebo1989 | General Hardware Chat | 11 | 1 februari 2008 21:48 |
| VPN fungerar inte | mc_blue | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Min CD fungerar inte, hjälp snälla? | studio. | Drives & Removable Media | 6 | 21 mars 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |