![]() |
|
| |||
| |||
| Hi nyt problem i den uge, jeg forsøger at oprette 2 webkameraer til securaty omkring mit hus, og når sætte både jeg får att fejl msg. Jeg har prøvet alle usb i min pc, men samme fejl. Når jeg tilslutter dem begge ind i mit 2. comp det samler dem op og virker fint Thro eyeline securaty, kan du spørge, hvorfor dont jeg forlader derefter på 2. pc, men det ovenpå og syg behov 100ft af USB-kablet render rundt og andet, som plejer gå ned gr8 med Det misses! Anyways som helst hjælp ville være stor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som en magt spørgsmål, umplug nogle andre USB-enheder, eller prøv dem i en strømforsynet hub.
| |||
| |||
| cheers dave for svar, stadig samme, hvis jeg fjerner alt og bare lade cams i denne comp (hoved) har fået en Ezcool 650W 38Amp PSU og 2. pc har fået en bestand 380W 25Amp LiteOn PSU, som begge arbejder i, at jeg er mærkelig . Rediger, jeg kan ikke fjerne min bluetooth som sin anvendes for mit logitech tastatur og mus. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Båndbredde - 1MB bredbåndspolitik | wendylawman | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 23 april 2009 10:06 |
| SuperAntiSpyware bruge båndbredde | Coolyxxx | Virus, Spyware & Sikkerhed | 15 | 14 april 2009 18:08 |
| Hvor meget båndbredde betyder dette forum bruge? | :: Aaron:: | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 14 august 2007 13:59 |
| Hvad er din båndbredde cap? | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17 marts 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |