![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei uusia prob tällä viikolla, olen yrittänyt perustaa 2 web varten securaty noin taloni, ja kun ampuminen niin saan att erehdys msg. Olen kokeillut kaikki USB kotona minun pc, mutta sama virhe. Kun kytken molemmat osaksi minun 2nd comp se poimii niitä ja toimii hyvin Thro eyeline securaty, saatat kysyä, miksi dont jätän sitten 2. PC, mutta yläkertaan ja huonosti on 100ft USB-kaapelin käytössä noin muuten, joka tapana mennä alas gr8 kanssa piti! Ainakin apua olisi hienoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa vallan asia, umplug joitakin muita USB-laitteita tai kokeile niitä virtalähteenä.
| |||
| |||
| cheers Dave vastauksesta, edelleen sama, jos minä Irrota kaikki ja vain jättää kamerat on tämä comp (tärkein) on saanut Ezcool 650W 38Amp PSU ja 2. PC on saanut varastossa 380W 25Amp Liteon PSU, jotka molemmat toimivat, minusta on outoa . Muokata, i cant poistan Bluetooth sen käyttää minun Logitech näppäimistö ja hiiri. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaistanleveys - 1MB laajakaistan | wendylawman | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 23. Huhtikuu 2009 10:06 |
| SuperAntiSpyware käyttäen kaistanleveys | Coolyxxx | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 15 | 14th Apr 2009 18:08 |
| Kuinka paljon kaistanleveyttä ei tällä foorumilla käyttää? | :: Aaron:: | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 14th Aug 2007 13:59 |
| Whats kaistanleveysvaatimuksia cap? | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17th Mar 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |