![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo nieuwe prob van de week, ik probeer op te zetten 2 webcams voor securaty rond mijn huis, en toen inpluggen zowel in krijg ik de foutmelding att msg. Ik heb geprobeerd om de usb in mijn pc, maar dezelfde fout. Wanneer ik ze allebei in mijn 2e comp hij pakt ze op en werkt prima thro eyeline securaty, kan je vragen waarom dont laat ik dan op de 2e pc, maar het naar boven en slechte behoefte 100ft van usb kabel om rond te rennen, die anders gewoon naar beneden gaan met gr8 de mist! Anyways enige hulp zou geweldig zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een macht kwestie, umplug enkele andere USB-apparaten of proberen ze in een hub.
| |||
| |||
| cheers Dave voor het antwoord, nog steeds dezelfde als ik alles haal en gewoon laat de cams in deze comp (belangrijkste) heeft een Ezcool 650W PSU 38Amp kreeg en 2de pc heeft een voorraad 25AMP LiteOn 380W PSU die zowel werken in, voor mij is vreemd . Bewerken, i cant verwijder ik mijn bluetooth als zijn gebruikt voor mijn logitech toetsenbord en muis. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bandbreedte - 1MB op Breedband | wendylawman | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 23 apr 2009 10:06 |
| SuperAntiSpyware gebruik van bandbreedte | Coolyxxx | Virus, spyware & Security | 15 | 14 apr 2009 18:08 |
| Hoeveel bandbreedte betekent dit forum gebruiken? | :: AARON: | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 14 aug 2007 13:59 |
| Wat is uw bandbreedte dop? | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17 mrt 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |