![]() |
|
| |||
| |||
| Hei nye prob i uken, jeg prøver å sette opp 2 webkamera på securaty rundt huset mitt, og når du skal koble både jeg få att feil meld. Jeg har forsøkt alle usb på min PC, men samme feil. Når jeg kobler dem begge inn i min 2dre comp det plukker dem opp og fungerer fint Thro eyeline securaty, kan du spørre hvorfor dont jeg la deretter på 2 pc men det ovenpå og syke trenger 100ft av USB-kabelen som kjører rundt annet som vilikke gå ned gr8 med frøknene! Anyways alle hjelpe ville være stor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en kraft problem, umplug noen andre USB-enheter eller prøve dem i en hub.
| |||
| |||
| cheers dave for svar, fremdeles samme hvis jeg kobler alt og bare la cams i dette comp (hoved) har fått en Ezcool 650W 38Amp psu og 2. PC har et lager 380W 25Amp Ordrett psu som begge jobber i, for meg er merkelig . Edit, jeg skrånende fjerne meg bluetooth som sin brukt for mitt logitech tastatur og mus. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Båndbredde - 1MB på bredbånd | wendylawman | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 23 april 2009 10:06 |
| SuperAntiSpyware bruker båndbredde | Coolyxxx | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 15 | 14 april 2009 18:08 |
| Hvor mye båndbredde gjør dette forum bruke? | :: Aaron:: | Web Design, hosting & SEO | 2 | 14 august 2007 13:59 |
| Whats båndbredde cap? | quinda | Web Design, hosting & SEO | 5 | 17 mars 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |