mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

USB Bandbredd överskrids

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2008, 06:39
Ledamot Gruppen

Default USB Bandbredd överskrids

Hej nya prob i veckan, jag försöker ställa upp 2 webbkameror för securaty runt mitt hus, och när du ansluter både jag få Att error msg. Jag har prövat alla usb i min dator men samma fel. När jag ansluter dem in my 2nd comp man plockar upp dem och fungerar bra securaty thro åsyn, kanske ni frågar varför dont jag lämnar sedan den 2 st men övervåningen och sjuka måste 100ft av USB-kabeln springa runt annat som brukar gå gr8 med de missar!
Anyways någon hjälp skulle bli stor.
Old 25 juni 2008, 06:41
Administrator Group

Låter som en maktfråga, umplug några andra USB-enheter eller prova dem i en hubb.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 juni 2008, 06:53
Ledamot Gruppen

Cheers Dave för svar, fortfarande detsamma om jag koppla bort allt och bara lämna kammar i, denna comp (huvud) har fått en Ezcool 650W 38Amp nätagg och 2 st har fått ett lager 380W 25Amp Liteon psu som båda arbetar i, för mig är konstigt .

Edit, jag skränande flytta min bluetooth dess används för mitt Logitech tangentbord och mus.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.