![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, USB-porte på mit bundkort kun arbejde tider. de vil almindeligvis miste en forbindelse med en enhed. bundkortet er et asus P4B533-E. og im også tippingtrying at køre en Pentium 4 system med 250watt PSU i en Pentium 3 tilfælde wouldnt hjælpe, og det faktum, at computeren blev fundet i den hårde affald, jeg ved, I'm gonna get fortalte at opgradere, men jeg cant råd til det endnu værre er det faktum, at dens andet bedste computer i vores hus, bag en Thats været igennem 2 bundkort.![]() (jeg gjorde ikke vide, om at sætte dette i drev og flytbare medier, CPU's, bundkort og RAM eller her, sorry guys) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis de er fysisk intermitterende få en ekstern USB-hub.
| |||
| |||
| Jeg har en hub, men som stadig ikke hjælpe. kunne problemet være USB-porte bliver mangel på magt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke medmindre din 5 V jernbane virkelig stinker. Og jeg mener virkelig stinker. Det er sandsynligt, at det er nogle problemer med bundkortet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1. Kontroller forbindelser med overskrifterne på MoBo. 2. Gå til Enhedshåndtering og højre klik på din-HVER-USB Root Hub indrejse og vælg Egenskaber. Kig efter en strømbesparende fanen og sørg for, at den er indstillet, så de ikke magt ned. Den nøjagtige fanen og sigt adskiller sig med forskellige Win versioner. Grundlæggende hvis USB-hub, ikke anvendes i et stykke tid vil den effekt ned for at spare elektricitet. Jeg har set dette medfører tab af kommunikationen, når du forsøger USB-enheden igen. 3. Hent den nyeste chipset drivere. Gå tilbage til Enhedshåndtering og slette hver forekomst af USB Root Hub og genstart. Direkte vinduer til dit chipset drivere, når den beder om en filplaceringen. |
|
| |||
| |||
| hmm. Jeg vil prøve disse tre ting. tak |
|
| |||
| |||
| Hey Katana, Jeg skulle have været lidt klarere ... Prøv hvert trin og se om det virker før de går til det næste!
__________________ ![]() Sådan ændres Vista standardbud System Restore størrelse Hvilken version af Vista er det rigtige for mig? Syv anti-spyware-programmer testes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit bundkort er lidt af en historie med USB-problemer. Jeg synes, det er dels fordi det blev gjort på det tidspunkt, USB 2.0 blev første gang kommer ud. Kan du købe et USB-PCI-kort og bruge USB-portene på det? De er ikke så dyrt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slette alle de USB-hub / Controllers, i Enhedshåndtering mangler og genstarte systemet, XP skulle automatisk installere dem på reboot, som giver SP1 / 2 er installeret.
| |||
| |||
| ok. jeg går for at tænde for computeren for at prøve at rette usbs. alt er normalt indtil xp loading skærmen som løber virkelig langsomt, så systemet går ned. Jeg testede harddisken i vores andre computere, og det gør ikke arbejde. den resterende del af computer vil kun blive sat i opbevaring. tak alligevel fyrene |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Tower er holdt op med at fungere korrekt, Please Help! | nickny | General Hardware Chat | 3 | 22 November 2009 11:12 |
| Knappen Tilbage fungerer ikke korrekt | katiecoos | Webbrowsere & FTP Klienter | 8 | 15 juli 2008 12:49 |
| Ubuntu ikke fungerer korrekt, alle codecs der mangler | ashaiba | Linux & Alternative OS | 13 | 24 februar 2008 11:59 |
| NO USB Ports arbejder overhovedet. | ab54666 | General Hardware Chat | 16 | 30 december 2007 07:54 |
| Windows fungerer ikke korrekt? | alex | Windows-operativsystemer | 0 | 4. maj 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |