![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, USB-porttia minun emolevyn vain joskus. ne yleisesti menettää yhteyden laitteeseen. emolevy on asus P4B533-E. ja im myös tippingtrying suorittaa Pentium 4 järjestelmän 250watt PSU on Pentium 3 tapauksessa wouldnt apua, ja se, että tietokone löytyi kovan jätettä, i know I'm gonna get kertoi päivittää, mutta i cant varaa vielä pahempaa on se, että sen toiseksi paras tietokone meidän talon takana yhden thats käyneet läpi 2 emolevyillä.![]() (i didnt tiedä, onko laittaa tämän asemia ja siirrettävä tietoväline, CPU: n, emolevyt ja pässin tai tänne, pahoillani kaverit) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos he ovat fyysisesti keskeytyvälle saada ulkoisen USB-keskittimeen.
| |||
| |||
| Minulla on keskitin, mutta että vielä ei ole apua. Voisiko ongelma olla USB-portit ovat tulossa puute valtaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei paitsi jos +5 V rautatieliikenteellä todella perseestä. Ja tarkoitan todella perseestä. On todennäköistä, että se on hieman ongelmia emolevyn.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1. Tarkista yhteyksiä kokoojajärjestelmään annetun MoBo. 2. Siirry laitteen hallinta ja oikea napsauttavat-KUNKIN-USB Root Hub maahantulon ja valitse Ominaisuudet. Etsi virranhallinta-välilehti ja varmista, että se on asetettu niin, että ne eivät sammuttamatta. Tarkka-välilehti ja aikavälin vaihtelee eri Win versiot. Periaatteessa, jos USB-keskitin ei ole käytetty vähään aikaan se sammuttamatta säästää sähköä. Olen nähnyt tämän aiheuttaa yhteys menetetään, kun yrität USB laite uudelleen. 3. Lataa uusin piirisarja ajurit. Go back to Device Manager ja poista jokainen esimerkiksi USB Root Hub ja reboot. Suora ikkunat teidän piirisarjan ajurit, kun se kysyy tiedoston sijainti. |
|
| |||
| |||
| hmm. I'll kokeilla näitä kolmea asiaa. kiitos |
|
| |||
| |||
| Hei Katana, Minun olisi pitänyt olla hieman selvemmin ... Yritä kunkin vaiheen ja katso jos se toimii, ennen kuin siirrytään seuraavaan!
__________________ ![]() Miten muuttaa Vistan oletusarvon Järjestelmän palauttaminen koko Mikä versio Vista on oikea minulle? Seitsemän anti-spyware ohjelmat testataan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun emolevy on hieman historiaa USB ongelmia. Uskon, että se johtuu osittain siitä, että oli tuolloin, että USB 2.0 ensimmäinen tulee ulos. Voitko ostaa USB-PCI-kortin ja käyttää USB-porttia, että? Ne eivät ole niin kalliita.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poista kaikki USB-hubin / ohjaimet, Laitehallintaan Mangler ja käynnistä järjestelmä, XP olisi automaticly asentaa ne uudelleenkäynnistä tarjoamalla SP1 / 2 on asennettu.
| |||
| |||
| ok. i mene päälle tietokone yrittää korjata usbs. kaikki on kunnossa, kunnes xp lastaus-näytön, joka on todella hidas, järjestelmä kaatuu. i testannut hdd meidän muiden tietokoneiden ja se doesnt työtä. loput tietokone vain pannaan varastoon. kiitos joka tapauksessa kaverit |