![]() |
|
| |||
| |||
| hey guys, de usb-poorten op mijn moederbord alleen werken soms. zullen ze vaak verliezen van een verbinding met een apparaat. het moederbord is een asus P4B533-E. en im ook tippingtrying om een Pentium 4 systeem met 250watt PSU in een pentium 3 geval wouldnt helpen, en het feit dat de computer is gevonden in de harde afval, i know I'm gonna get verteld om te upgraden, maar i cant veroorloven nog erger is het feit dat haar tweede beste computer in ons huis, achter de een thats is via 2 moederborden.![]() (i didnt know of om deze in schijven en verwisselbare media, cpu's, moederborden en ram of hier, sorry guys) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ze fysiek intermitterende krijgen een externe USB-hub.
| |||
| |||
| Ik heb een hub, maar dat nog steeds niet helpen. kan het probleem worden de usb-poorten zijn om een gebrek aan macht? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet tenzij je +5 V spoor echt klote. En ik bedoel echt klote. Het is waarschijnlijk dat het enige probleem met het moederbord.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1. Controleer de verbindingen met de headers op het mobo. 2. Ga naar Apparaatbeheer en klik met de rechtermuisknop op uw-ELK-USB-hub item en selecteer Eigenschappen. Kijk voor een tabblad Energiebeheer en zorg ervoor dat deze is ingesteld, zodat zij niet de macht naar beneden. De exacte tabblad en duur verschilt met verschillende Windows-versies. In principe als de USB-hub wordt niet gebruikt voor een tijdje is het vermogen tot opslaan elektriciteit. Ik heb dit gezien veroorzaken verlies van communicatie wanneer u het USB-apparaat opnieuw. 3. Download de nieuwste chipset drivers. Ga terug naar Apparaatbeheer en verwijder elk exemplaar van USB-hub en reboot. Direct vensters op uw chipset chauffeurs wanneer zij vraagt om een bestand locatie. |
|
| |||
| |||
| hmm. Ik zal proberen deze drie dingen. bedankt |
|
| |||
| |||
| He Katana, Ik had al een beetje duidelijker ... Probeer elke stap en kijk of het werkt, voordat je naar de volgende!
__________________ ![]() Het wijzigen van de standaard Vista System Restore grootte Welke versie van Vista is goed voor mij? Zeven anti-spyware programma's getest |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moederbord heeft een beetje een geschiedenis van USB-problemen. Ik denk dat het deels omdat het is gemaakt op het moment dat USB 2.0 werd voor het eerst uit. Kan je een USB PCI Card en het gebruik van de USB-poorten op dat? Ze zijn niet zo duur.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder alle USB-hub / Controllers, in Apparaatbeheer Mangler en herstart het systeem, XP moet automatisch installeren op reboot, die SP1 / 2 is geïnstalleerd.
| |||
| |||
| oke. Ik ga om te zetten op de computer om te proberen om de usbs. alles is normaal tot en met de xp laad scherm dat loopt echt traag, dan is het systeem crasht. Ik testte de hdd in onze andere computers en zij doesnt werk. de rest van de computer zal alleen worden opgeslagen. toch bedankt jongens |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn toren heeft Gestopt goed werkt, Please Help! | nickny | Algemeen Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:12 |
| Terug-knop werkt niet correct | katiecoos | Web Browsers & FTP Clients | 8 | 15 jul 2008 12:49 |
| Ubuntu niet goed werkt, alle codecs ontbreken | ashaiba | Linux & Alternative OS | 13 | 24 feb 2008 11:59 |
| Geen USB-poorten werken bij allemaal. | ab54666 | Algemeen Hardware Chat | 16 | 30 dec 2007 07:54 |
| Windows niet goed? | linasita | Windows besturingssystemen | 0 | De 4 mei 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |