![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, USB-portene på hovedkortet bare noen ganger. vil de vanligvis mister en forbindelse med en enhet. hovedkortet er et ASUS P4B533-E. og im også tippingtrying å kjøre en Pentium 4-system med 250watt PSU i en Pentium 3 tilfelle wouldnt hjelp, og det faktum at datamaskinen ble funnet i hardt avfall, jeg vet jeg skal få beskjed om å oppgradere, men jeg skrånende råd enda verre er det faktum at det nest beste datamaskin i huset vårt, bak en dvs vært gjennom 2 hovedkort.![]() (i didnt beskjed om å sette dette på stasjoner og flyttbare medier, CPUens, hovedkort og RAM eller her, beklager folkens) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis de er fysisk intermitterende få en ekstern USB-hub.
| |||
| |||
| Jeg har en hub, men som ennå ikke hjelper. kan problemet være USB-portene får mangel på kraft? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke med mindre +5 V rail virkelig stinker. Og jeg mener virkelig stinker. Det er sannsynlig at det er noe problem med hovedkortet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1. Sjekk forbindelser med hodene på MoBo. 2. Gå til Enhetsbehandling og høyreklikk på-HVER-USB rothub oppføring og velg egenskaper. Se etter en strømstyringsfunksjoner kategorien og sørg for at den er satt slik at de ikke makt ned. Den nøyaktige kategorien og sikt forskjellig med forskjellige Win versjoner. Utgangspunktet hvis USB-hub, brukes ikke på en stund vil den kraften ned for å spare strøm. Jeg har sett dette føre til tap av kommunikasjon når du prøver USB-enheten igjen. 3. Last ned den nyeste brikkesett drivere. Gå tilbake til Enhetsbehandling og slette hver forekomst av USB rothub og omstart. Direkte vinduene til brikkesett drivere når den ber om en filplasseringen. |
|
| |||
| |||
| hmm. Jeg vil prøve disse tre tingene. takk |
|
| |||
| |||
| Hei Katana, Jeg burde vært litt klarere ... Prøv hvert trinn, og se om det fungerer før du går til neste!
__________________ ![]() Hvordan endre Vista standard Systemgjenoppretting størrelse Hvilken versjon av Vista som er riktig for meg? Seven anti-spionprogrammer testet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hovedkortet er litt av en historie med USB problemer. Jeg tror det er delvis fordi det ble gjort på den tid som USB 2.0 ble først kom ut. Kan du kjøpe en USB-PCI-kort og bruker USB-porter på det? De er ikke så dyrt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slett alle USB hub / Controllers, i Enhet mangler og starte systemet på nytt, XP bør automaticly installere dem på omstart, gir SP1 / 2 er installert.
| |||
| |||
| ok. jeg går for å slå på datamaskinen for å prøve å fikse usbs. alt normalt fram til xp loading skjerm som går veldig sakte, og at systemet krasjer. Jeg testet HDD i våre andre datamaskiner, og det ikke fungerer. resten av maskinen vil bare bli satt i lagring. takket likevel fyrene |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| My Tower har sluttet å fungere, kan Help! | nickny | General Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:12 |
| Tilbake-knappen ikke fungerer | katiecoos | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 15 juli 2008 12:49 |
| Ubuntu ikke fungerer, alle kodeker mangler | ashaiba | Linux og alternative OS | 13 | 24 februar 2008 11:59 |
| NO USB porter fungerer i det hele tatt. | ab54666 | General Hardware Chat | 16 | 30 desember 2007 07:54 |
| Windows ikke fungerer? | alex | Windows-operativsystemer | 0 | 4 mai 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |