mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

USB-porte holdt op med at virke

Reply

Thread Tools
Old 5 januar 2008, 08:11
Ny Medlem Gruppen

Default USB-porte holdt op med at virke

Min USB-porte på min Tiny laptop er holdt op med at arbejde. Jeg kan ikke komme online, som er alt, hvad jeg virkelig bruge den bærbare computer for. Computeren repairman 'såkaldte "i landsbyen regner det er bafffleing ham og ikke vide, hvorfor det sker.
Ikke sikker på, om jeg vil bare købe en ny, mens salget på og smide det i skraldespanden. Alle idéer hvad problemet kan være meget værdsat. Regards Graeme.
Old 5 januar 2008, 08:36
Donor-Gruppen

Antages det er XP, skal du gå til Enhedshåndtering og afinstallere USB Controller (s) og genstart systemet. XP vil geninstallere dem automatisk på genstart.
Hvis det er en Windows problem / korruption, kan dette flush it out.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 januar 2008, 15:42
Ny Medlem Gruppen

Tak for det svar, jeg er gået ind i Enhedshåndtering, men kan ikke finde USB-controllere. Enhedsstyring slutter med Systemenheder intet andet efter denne. På min desk top XP Jeg har Universal Serial Bus Controller efter Systemenheder men ikke på min laptop xp .. Regards Graeme
Old 6. januar 2008, 04:28
Donor-Gruppen

Det lyder som den chipset drivere er blevet ødelagt eller slettet.
Hvis det er en temmelig gammel Laptop, er du nødt til at installere disse fra den oprindelige diske, der fulgte med den bærbare computer, eller find dem på Producenter hjemmeside.

De fleste bundkort med nyere chipsæt normalt afhente USB support / drivere fra operativsystemet, men et par stykker, som dem med Intel chipsæt kræver en Chipset Software Installation Utility.

Fortæl os lidt mere om Fabrikat / Model / Alder af Laptop og operativsystemet og specifikationer, hvis du kender dem.
Old 6 januar 2008, 14:43
Ny Medlem Gruppen

Tiny E3000 DVD-RW 256 RAM, 40 GB harddisk XP operativsystem. Det er 3 år gammel. Jeg købte en 5 år pleje plan Time computere men de gik buste. Den reload CD jeg fik med det vil ikke løse de problemer.
Regards Graeme.
Old 6. januar 2008, 16:45
Donor-Gruppen

Prøv at identificere systemkortet Fabrikat / Model, ved at downloade Everest Home fra download sektionen på dette websted
.
Med Tommelise at gå ud af markedet er det usandsynligt, du vil finde meget hjælp, bortset fra forum stillinger på andre internetsider, fra folk med lignende problemer.
Det er også muligt, at dette er et hardware-problem og ikke føreren i forbindelse med, men det lyder som det kan være en langvarig opgave at afgøre, hvilken.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.