vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

USB-portit eivät enää toimi

Reply

Thread Tools
Old 5 tammikuu 2008, 08:11
Uusi Jäsen

Default USB-portit eivät enää toimi

Oma USB-portit minun Tiny kannettava tietokone ovat lakanneet toimimasta. I can't get online mikä on, että olen todella käyttää kannettavaa tietokonetta varten. Tietokone korjaaja "ns", koska kylän arvioi on bafffleing häntä ja ei tiedä, miksi se on tapahtumassa.
Ole varma, pitäisikö minun vain ostaa uuden, kun myynti ja heittävät sen roskakoriin. Any ideas, mikä ongelma voidaan suuresti. Regards graeme.
Old 5 tammikuu 2008, 08:36
Rahoittajien ryhmän

Olettaen, että tämä on XP, siirry Device Manager ja poistaa USB valvoja (t) ja käynnistä järjestelmä. XP asenna ne automaattisesti reboot.
Jos se Windows häiriö / lahjonta, tämä voi huuhtele se pois.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 tammikuu 2008, 15:42
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta olen mennyt laite johtaja, mutta ei löydä USB-ohjaimet. Device Manager päättyy System laitteiden mitään muuta tämän jälkeen. Omassa tietokoneharjoitus XP Olen Universal Serial Bus Controller jälkeen System laitteet mutta ei minun laptop xp .. Regards Graeme
Old 6 tammikuu 2008, 04:28
Rahoittajien ryhmän

Se kuulostaa kuten chipset ajurit on vioittunut tai poistettu.
Jos kyseessä on melko vanha kannettava tietokone, sinun täytyy asentaa kuin alkuperäiset levyt mukana tulleesta Laptop tai etsi niitä Valmistajat verkkosivuilla.

Useimmat emolevyt uudemmilla piirisarjoja yleensä poimia USB support / ohjaimia, Käyttöjärjestelmä, mutta muutama, kuten ne, joilla on Intel-piirisarjoja edellyttää Chipset Software Installation Utility.

Kerro meille hieman lisää Merkki / malli / ikä on Laptop ja Käyttöjärjestelmä ja tiedot, jos tiedät ne.
Old 6 tammikuu 2008, 14:43
Uusi Jäsen

Tiny E3000 DVD-RW 256 RAM 40GB kovalevy XP-käyttöjärjestelmän. Se on 3 vuotta vanha. Ostin 5 v hoidon suunnitelma Aika tietokoneita, mutta ne meni nurin. Tätä reload CD sain sen kanssa ei ratkaise ongelmia.
Regards Graeme.
Old 6 tammikuu 2008, 16:45
Rahoittajien ryhmän

Yritä tunnistaa emolevyn merkin / mallin, lataamalla Everest kotiin lataus osa tällä sivustolla
.
With Tiny lopettamaan toimintansa on epätodennäköistä aiotte löytää paljon apua, muut kuin forum posts muihin Internet-sivustoihin, folks kanssa samanlaisia ongelmia.
Lisäksi on mahdollista, että tämä on laitteisto kysymys eikä kuljettajan liittyviä, mutta se kuulostaa se saattaa olla pitkä työpaikkojen mitkä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sylimikrot USB-portit eivät toimi DonnyTEN Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 22. Maaliskuu 2009 05:18
Ethernet-liitäntä - Satamat PC Eikö toimi Poeticsoul44 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 20th Feb 2009 05:04
USB-portteja ASUS P5Q mobo ei toimi SpeedRacer CPUs, Emolevyt & RAM 2 28 Dec 2008 21:41
USB-portit eivät toimi oikein Katana Rautatavaran Chat 10 13. Jul 2008 05:52
EI USB-portit toimii lainkaan. ab54666 Rautatavaran Chat 16 30 Dec 2007 07:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.