![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma USB-portit minun Tiny kannettava tietokone ovat lakanneet toimimasta. I can't get online mikä on, että olen todella käyttää kannettavaa tietokonetta varten. Tietokone korjaaja "ns", koska kylän arvioi on bafffleing häntä ja ei tiedä, miksi se on tapahtumassa. Ole varma, pitäisikö minun vain ostaa uuden, kun myynti ja heittävät sen roskakoriin. Any ideas, mikä ongelma voidaan suuresti. Regards graeme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olettaen, että tämä on XP, siirry Device Manager ja poistaa USB valvoja (t) ja käynnistä järjestelmä. XP asenna ne automaattisesti reboot.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta olen mennyt laite johtaja, mutta ei löydä USB-ohjaimet. Device Manager päättyy System laitteiden mitään muuta tämän jälkeen. Omassa tietokoneharjoitus XP Olen Universal Serial Bus Controller jälkeen System laitteet mutta ei minun laptop xp .. Regards Graeme |
|
| |||
| |||
| Se kuulostaa kuten chipset ajurit on vioittunut tai poistettu. Jos kyseessä on melko vanha kannettava tietokone, sinun täytyy asentaa kuin alkuperäiset levyt mukana tulleesta Laptop tai etsi niitä Valmistajat verkkosivuilla. Useimmat emolevyt uudemmilla piirisarjoja yleensä poimia USB support / ohjaimia, Käyttöjärjestelmä, mutta muutama, kuten ne, joilla on Intel-piirisarjoja edellyttää Chipset Software Installation Utility. Kerro meille hieman lisää Merkki / malli / ikä on Laptop ja Käyttöjärjestelmä ja tiedot, jos tiedät ne. |
|
| |||
| |||
| Tiny E3000 DVD-RW 256 RAM 40GB kovalevy XP-käyttöjärjestelmän. Se on 3 vuotta vanha. Ostin 5 v hoidon suunnitelma Aika tietokoneita, mutta ne meni nurin. Tätä reload CD sain sen kanssa ei ratkaise ongelmia. Regards Graeme. |
|
| |||
| |||
| Yritä tunnistaa emolevyn merkin / mallin, lataamalla Everest kotiin lataus osa tällä sivustolla . With Tiny lopettamaan toimintansa on epätodennäköistä aiotte löytää paljon apua, muut kuin forum posts muihin Internet-sivustoihin, folks kanssa samanlaisia ongelmia. Lisäksi on mahdollista, että tämä on laitteisto kysymys eikä kuljettajan liittyviä, mutta se kuulostaa se saattaa olla pitkä työpaikkojen mitkä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sylimikrot USB-portit eivät toimi | DonnyTEN | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 22. Maaliskuu 2009 05:18 |
| Ethernet-liitäntä - Satamat PC Eikö toimi | Poeticsoul44 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 20th Feb 2009 05:04 |
| USB-portteja ASUS P5Q mobo ei toimi | SpeedRacer | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 28 Dec 2008 21:41 |
| USB-portit eivät toimi oikein | Katana | Rautatavaran Chat | 10 | 13. Jul 2008 05:52 |
| EI USB-portit toimii lainkaan. | ab54666 | Rautatavaran Chat | 16 | 30 Dec 2007 07:54 |
| Thread Tools | |
| |