mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

USB-poorten werken niet meer

Reply

Thread Tools
Old 5 januari 2008, 08:11
Nieuw Lid Fractie

Default USB-poorten werken niet meer

Mijn USB poorten op mijn laptop Tiny hebben gestopt werken. Ik kan niet online is alles wat ik echt gebruik maken van de laptop. De computer reparateur 'zogenaamde' in het dorp schat is bafffleing hem en weet niet waarom het gebeurt.
Niet zeker of ik zou kopen een nieuwe, terwijl de verkoop op en gooi hem in de vuilnisbak. Enig idee wat het probleem kan worden zeer gewaardeerd. Regards Graeme.
Old 5 januari 2008, 08:36
Donor Groep

Ervan uitgaande dat dit is XP, ga naar Apparaatbeheer en verwijderen van de USB-controller (s) en herstart het systeem. XP opnieuw installeren ze automatisch op reboot.
Als het een Windows-glitch / corruptie, kan dit flush it out.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 5 januari 2008, 15:42
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor het antwoord Ik heb in de Device Manager, maar niet kunt vinden op de USB-controllers. Apparaatbeheer eindigt met Systeemapparaten niets anders na dit. Op mijn bureau boven XP Ik heb Universal Serial Bus-controller na Systeemapparaten maar niet op mijn laptop xp .. Regards Graeme
Old 6 jan 2008, 04:28
Donor Groep

Het klinkt als de chipset drivers zijn beschadigd of verwijderd.
Als dit is een vrij oude laptop, moet u deze installeren vanaf de originele diskettes die bij de laptop of zoek ze op de website van de fabrikanten.

De meeste moederborden met nieuwere chipsets meestal pick up USB support / drivers van het besturingssysteem, maar een paar, zoals die met Intel-chipsets een Chipset Software Installation Utility.

Vertel ons wat meer over de Merk / Model / Leeftijd van de laptop en het Operating System en Specs, als je weet.
Old 6 januari 2008, 14:43
Nieuw Lid Fractie

Tiny E3000 DVD-RW-256 RAM 40Gb harde schijf XP besturingssysteem. Het is 3 jaar oud. Ik kocht een 5 jr zorgplan van Time-computers, maar ze gingen buste. Het herladen cd Ik heb met het niet oplossen van de problemen.
Regards Graeme.
Old 6 jan 2008, 16:45
Donor Groep

Proberen vast te stellen het moederbord Merk / Model, door Everest Home downloaden van de download sectie op deze site
.
Met Tiny going out of business is het onwaarschijnlijk u gaat vinden veel helpen, andere dan de forumberichten op andere internet sites, van mensen met soortgelijke problemen.
Ook is het mogelijk dat dit een hardware-probleem en niet de bestuurder, maar het klinkt alsof het kan een lange baan te bepalen welke.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptops, USB-poorten werken niet DonnyTEN Laptops, Mobiles & PDA's 4 22 mrt 2009 05:18
Ethernet-aansluiting - Havens op pc werkt niet Poeticsoul44 Netwerken, modems & VoIP 1 20 feb 2009 05:04
USB-poorten op ASUS P5Q mobo niet werkt SpeedRacer CPUs, Moederborden & RAM 2 28 dec 2008 21:41
USB-poorten niet goed werkt katana Algemeen Hardware Chat 10 13 jul 2008 05:52
Geen USB-poorten werken bij allemaal. ab54666 Algemeen Hardware Chat 16 30 dec 2007 07:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.