![]() |
|
| |||
| |||
| Min USB-portene på min Tiny laptop har sluttet å fungere. Jeg kan ikke komme på nettet som er alt som jeg virkelig bruke den bærbare til. Datamaskinen repairman 'såkalte' i landsbyen regner det bafffleing ham og vet ikke hvorfor det skjer. Ikke sikker på om jeg burde kjøpe en ny en, mens salget av og kaste den i kasse. Noen ideer på hva problemet kan bli verdsatt. Regards Graeme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Antar dette er XP, går du til Enhetsbehandling og avinstallere USB Controller (er) og starte systemet på nytt. XP vil installere dem automatisk ved omstart.
| |||
| |||
| Takk for svaret jeg har gått inn i Enhetsbehandling, men finner ikke USB-kontrollere. Enhetsbehandling slutter med System enheter ingenting annet etter dette. På mitt skrivebord XP har jeg Universal Serial Bus controller etter System enheter, men ikke på min bærbare xp .. Regards Graeme |
|
| |||
| |||
| Det høres ut som brikkesettet sjåførene har blitt ødelagt eller slettet. Hvis dette er en ganske gammel Laptop, må du installere disse fra de originale diskene som fulgte med den bærbare datamaskinen, eller søke etter dem på Produsenter nettsted. De fleste hovedkort med nyere brikkesett vanligvis plukke opp USB support / drivere fra operativsystemet, men noen, for eksempel de med Intel-brikkesett krever Chipset Software Installation Utility. Fortell oss litt mer om Lag / modell / alder av bærbar PC og operativsystem og spesifikasjoner, hvis du kjenner dem. |
|
| |||
| |||
| Tiny E3000 DVD-RW 256 RAM 40 GB harddisk XP operativsystem. Det er 3 år gammel. Jeg kjøpte en 5 yr omsorg plan Time datamaskiner, men de gikk bust. Den reload CD jeg har med det ikke vil løse problem. Regards Graeme. |
|
| |||
| |||
| Prøve å identifisere hovedkort merke / modell, ved å laste ned Everest Home fra nedlasting på denne siden . Med Tiny går ut av bedriften er det neppe du vil finne mye hjelp, annet enn forum posts på andre nettsteder, fra folk med lignende problemer. Dessuten er det mulig at dette er et hardware problem og ikke driver relatert, men det høres ut som det kan være en lang jobb bestemme hvilke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptops USB-porter virker ikke | DonnyTEN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 22 mars 2009 05:18 |
| Ethernet Connection - portene på PC fungerer ikke | Poeticsoul44 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 20 februar 2009 05:04 |
| USB-porter på ASUS P5Q mobo ikke fungerer | SpeedRacer | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 28 desember 2008 21:41 |
| USB-portene ikke fungerer | Katana | General Hardware Chat | 10 | 13 juli 2008 05:52 |
| NO USB porter fungerer i det hele tatt. | ab54666 | General Hardware Chat | 16 | 30 desember 2007 07:54 |
| Thread Tools | |
| |