![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så ive fik omkring 10 USB-porte. 2 om tastaturet 2 om overvågning 6 om tårnet. Nu her er, hvad skvulpeplader mig. Jeg har de fleste af mine tårn dem fuldt ud og i øjeblikket står for at skulle bruge tastaturet dem, men når jeg plug noget i det, siger dette USB har ikke tilstrækkelig effekt eller noget. Hvad er pointen i at have så mange, hvis du ikke kan bruge dem?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi forskellige enheder drage forskellige mængder af magten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| højere watt's PSU løse dette problem?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tvivler på det. USB bus ville være leverer saft og er sandsynligvis blive overbebyrdet. Løsningen er at købe en strømdrevet USB-hub, ligesom Belkin dem, og sætte alle dine permanent periferienheder til den og skubbe den ned bag dig desk ![]() Du skal sørge for, at den er en, der kan sluttes til lysnettet til magten. Sæt uplink-porten på den ind i en port på din computer. På den måde vil den hub kan give meget mere magt end de ombordværende bundkort levering sandsynligvis kan. Derefter kan du stadig bruge andre havne på skærmen / tastatur til ting, som du tilslutter og derefter tage væk igen.
|
| |||
| |||
| Ok stor, allerede bestilt en med 4 USB-hub's i. Perfekt. Takket Serverguy. Men hvorfor de sætter dem på så mange enheder stadig gåder mig.
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tror, de gør det, fordi de ikke forventer at bruge dem alle på samme tid. Og de ved ikke, at du allerede har et tastatur med havne og en pc med gazillions af havne osv. Det er ikke noget problem, hvis ikke alle havne er sluttet med magt sultne enheder. Det kan også blive værre, hvis du har en unpowered hub (ligesom tastaturet) sluttet til en port i computeren, og derefter har masser af udstyr sluttet til tastaturet. Det betyder, at al magt skulle oprindeligt skal drages blot en USB-stik, at tastaturet tændrør på. Den værste effekt sulten enheder er ting som eksterne dvd-drev, eksterne harddiske, webcams etc uden magt mursten på dem. Dette betyder, at de er nødt til at trække alle deres strøm via USB-stikket på pc'en. Nyttigt for, når du er på rejse uden magt, men ikke så stor, når du vil have dem alle på samme tid. Du vil også blive overrasket over, hvor meget aktuelle trækker de, når der ikke engang tændt (så at sige). USB-porte på PC ofte forblev tændt, selv når pc'en er slukket for at gøre problemet værre.
__________________ serverguy |