![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten ive sai noin 10 USB-porttia. 2-näppäimistö 2 seurata 6 torni. Nyt tässä on se, mitä verholevyt minua. Olen suurimman osan torni ovat täynnä, ja tällä hetkellä tarvitse käyttää näppäimistö, jotka mutta kun i plug jotain sanotaan tämän USB ei ole tarpeeksi virtaa tai jotain. Mitä järkeä ottaa niin paljon, jos niitä ei voi käyttää?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koska eri laitteille tehdä eri määriä sähköä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| suurempi watti n PSU korjata ongelma?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Epäilen sitä. USB-bussi olisi toimittaa mehu, ja se on todennäköisesti ylikuormitettu. Ratkaisuna on ostaa virtansa USB-keskittimeen, kuten Belkin nähden, ja kytke kaikki pysyvä oheislaitteita sitä ja työntää sen alas takananne desk ![]() You need to varmista, että se on yksi pistotulpat osaksi sähköverkkoon vallasta. Liitä uplink-porttiin sen yhdestä satamasta tietokoneellesi. Näin keskus voi tarjota paljon enemmän valtaa kuin laivalla emolevyn tarjonta todennäköisesti voi. Tämän jälkeen voit silti käyttää muita portteja monitorin / näppäimistö asioita, kytkemisen ja sitten viedä uudelleen.
|
| |||
| |||
| Ok suuri, jo tilannut yhdessä 4 USB-keskittimeen n tuumaa Perfect. Kiitos Serverguy. Mutta miksi ne laittaa ne niin paljon oheislaitteita vielä arvoituksia minua.
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
|
| |||
| |||
| Quote:
Luulen, että he tekevät sitä, koska he eivät odota voit käyttää niitä kaikkia samaan aikaan. Ja he eivät tiedä, että olet jo näppäimistö satamiin ja tietokoneen kanssa gazillions satamien jne. Se ei ole ongelma, elleivät kaikki satamat ovat kytkettynä, joiden teho nälkäinen laitteita. Se voi myös pahentua, jos sinulla on unpowered keskuslentoaseman (kuten näppäimistön) kytketty satamassa tietokoneen ja sitten on paljon laitteita kytkettynä, että näppäimistö. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki valta oli alun perin olla peräisin vain yksi USB-liittimeen, että näppäimistö pistokkeiden sisään. Pahin teho nälkäinen laitteet ovat asioita, kuten ulkoisen DVD Drives, ulkoiset kiintolevyt, web-kamerat jne. ole valtaa tiili niitä. Tämä tarkoittaa, että ne on vedettävä kaikki valtaan USB-liittimeen tietokoneeseen. Hyödyllistä, kun olet matkoilla ilman sähköä, mutta ei niin suuri, kun haluat ne kaikki samaan aikaan. Sinun on myös yllättynyt, kuinka paljon nykyistä ne tehdä, kun ei ole edes kytketty päälle (niin sanotusti). USB-porttia PC usein pysyi käynnissä jopa silloin, kun tietokone on pois päältä, jotta ongelma pahempi.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla ei ole valtaa!? | DERYN | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 11th Aug 2009 05:54 |
| Tietokone ei Virta päälle | ashaiba | Rautatavaran Chat | 3 | 4. toukokuuta 2009 10:25 |
| Kuinka paljon valtaa Tarvitsenko minun pc? (PSU)? | Jules M | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 21. marraskuu 2008 09:47 |
| Kuinka paljon valtaa tarvitsen? | crazyguy | Kotelot & Virtalähteet | 19 | 6. lokakuu 2008 13:48 |
| Ei virtaa | Davegbh | Rautatavaran Chat | 10 | 29. marraskuu 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |