![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus, ive got ongeveer 10 USB-poorten. 2 op toetsenbord 2 van de monitor 6 over de toren. Nu hier is wat keerschotten mij. Ik heb de meeste van mijn toren die volledig en nu moeten gebruiken het toetsenbord zijn, maar als ik de stekker er iets in staat deze USB niet genoeg macht of zoiets. Wat voor zin heeft het zo veel als je niet kunt gebruiken?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omdat verschillende apparaten trekken verschillende bedragen van de macht.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoger watt PSU's vaststellen dat probleem?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betwijfel het. De USB-bus zou de levering van het sap en is waarschijnlijk overbelast. De oplossing is om een USB-hub, zoals de Belkin zijn, en sluit al uw vaste randapparatuur in en duw hem achter je bureau ![]() Je moet er zeker van is dat stekkers in het stopcontact om de macht. Steek de uplink-poort op het in een poort op uw computer. Op deze manier kan de hub kan veel meer macht dan de onboard moederbord levering waarschijnlijk kan. U kunt dan nog gebruik maken van de andere poorten op de monitor / toetsenbord voor dingen die je de stekker in en vervolgens weer weg.
|
| |||
| |||
| Ok goed, al een besteld met 4 USB-hub's inch Perfect. Dankzij Serverguy. Maar waarom zij ze op zo veel randapparatuur nog raadsels mij.
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat ze dit doen omdat zij verwachten niet dat u ze allemaal op hetzelfde moment. En ze weet niet dat je al een toetsenbord met havens en een PC met gazillions van havens etc. Het is geen probleem, tenzij alle poorten zijn aangesloten met een vermogen honger apparaten. Het kan ook erger worden als u een mechanische naaf (zoals uw toetsenbord) aangesloten op een poort in uw computer en vervolgens hebben veel apparaten aangesloten op het toetsenbord. Dat betekent dat alle macht moest aanvankelijk worden getrokken uit slechts een USB-aansluiting die het toetsenbord in te pluggen. De ergste honger macht apparaten zijn dingen als externe DVD-drives, externe harde schijven, webcams etc met bakstenen geen macht over hen. Dit betekent dat zij moeten trekken al hun macht via de USB-aansluiting op de pc. Handig voor als je reist zonder stroom, maar niet zo groot als je wilt dat ze allemaal op hetzelfde moment. Je zou ook verbaasd hoeveel stroom ze trekken als er niet eens aan (bij wijze van spreken). De USB-poorten op de PC vaak bleef aangezet, zelfs wanneer de PC is uitgeschakeld om het probleem erger.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I've Got No Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 11 aug 2009 05:54 |
| Computer niet Power over | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 4 mei 2009 10:25 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig voor mijn pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Power Supplies | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig? | crazyguy | Cases & Power Supplies | 19 | 6 okt 2008 13:48 |
| Geen stroom | Davegbh | Algemeen Hardware Chat | 10 | 29 nov 2007 06:02 |
| Thread Tools | |
| |