mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Anvendelser for en ekstra computer??

Reply

Thread Tools
Old 21. juni 2009, 09:03
Medlem Gruppen

Default Anvendelser for en ekstra computer??

I'm looking for enten at udvide kapaciteten i de eksisterende computere eller tilføje til nettet i mit hjem.

Her er hvad jeg har og deres roller:

1. Windows 2003 Server:
    • Domain Controller
    • File Server + Print
    • CCTV Motion Detected Optagelse
    • Moodle Server
  2. FreeNAS
    • Network Attached Storage for alle downloads dybest (film, musik, fotos osv.)
    • I processen med at konfigurere den til at sikkerhedskopiere DC.
    • Streamer film og lyd til andre pc'er i huset.
    • Torrentbox
  3. Ubuntu Machine
    • Main computer jeg bruger.
    • også kører XP og Vista under Virtualbox.
    • MythTV Setup med en Dual DVB Freeview tuner.
Andre computere i huset er lige arbejdsstationer. Har ledig pc'er og bærbare computere.

Efter en nylig renovering til vores badeværelse og installation af vandtætte højttalere, jeg ønsker en måde til at streame lyd til badeværelset. Hvad hardware / software skal jeg bruge? Jeg vil gerne være i stand til at sætte musik fra en hvilken som helst pc i huset, hvis det er muligt.

Giv mig nogle idéer! Tak
Old 6. juli 2009, 06:06
Donor-Gruppen

Default Anvendelser for en ekstra computer??

Sætte vandtætte højttalere i bunden af badet

Formentlig det nemmeste ville være at holde en billig pc i linjen op somewher, med en controller monteret på væggen i badeværelset for nem kontrol.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
A Bit of Market Research for reservedele Paul4763 General Hardware Chat 1 2 oktober 2009 13:22
Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? gideon112 Drives & flytbare medier 1 8 juni 2009 03:21
Virgin WiFi Enhver Got noget tid at Reservebeholdere Bankie Networking, Modemer & VoIP 16 30 marts 2009 15:28
Brug af programmer på computer i netværket fra de vigtigste computerapplikationer hotchef23 Networking, Modemer & VoIP 7 31. maj 2008 14:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.