vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Käyttää varten Varaosat Computer?

Reply

Thread Tools
Old 21 kesäkuu 2009, 09:03
Jäsen

Olen HAKU joko laajentaa valmiuksia nykyisten tietokoneiden tai lisätä verkon kotiini.

Tässä mitä olen ja niiden tehtävät:

1. Windows 2003 Server:
    • Domain Controller
    • Tiedostopalvelin + Tulosta
    • CCTV Motion Tunnistettu Tallennus
    • Moodle-palvelin
  2. FreeNAS
    • Network Attached Storage varten kaikki lataukset pohjimmiltaan (elokuvia, musiikkia, valokuvia jne.)
    • In-prosessi säätämällä se varmuuskopioida DC.
    • Streams elokuvia ja audio muille pc: n talon.
    • Torrentbox
  3. Ubuntu Machine
    • Main tietokone käyttää.
    • myös runs XP ja Vista nojalla Virtualbox.
    • MythTV asennusohjelman kanssa Dual DVB Freeview viritin.
Muille tietokoneille talossa ovat vain työasemat. Onko varaosien kpl ja kannettavien tietokoneiden kanssa.

Seuraavat hiljattain kunnostettu meidän kylpyhuone ja asennus vedenpitävä puhujat, haluan tapa stream audiota vessaan. Mitä laitteisto / ohjelmisto pitäisi käyttää? Haluan voida asettaa musiikkia mistä tahansa kpl talon jos mahdollista.

Anna minulle joitakin ajatuksia! Kiitos
Old 6 heinäkuu 2009, 06:06
Rahoittajien ryhmän

Laita vedenpitävä puhujat sijaintipaikkakunnasta kylvystä

Todennäköisesti helpoin tapa olisi kiinni halpa PC linjan ylös somewher, jonka rekisterinpitäjä asentaa seinälle, että kylpyhuone on helppo valvoa.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.