mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Gebruikt voor een Reserveonderdelen computer??

Reply

Thread Tools
Old 21 jun 2009, 09:03
Lid Fractie

Ik ben op zoek naar een uitbreiding van de bestaande computers of toevoegen aan het netwerk in mijn huis.

Hier is wat ik heb en hun rollen:

1. Windows 2003 Server:
    • Domain Controller
    • File Server + Print
    • CCTV Motion Detected Recording
    • Moodle Server
  2. FreeNAS
    • Network Attached Storage voor alle downloads wezen (Films, Muziek, Foto's, enz.)
    • In het proces van het configureren van het back-up DC.
    • Streams van films en audio naar andere PC's in huis.
    • Torrentbox
  3. Ubuntu Machine
    • Hoofdcomputer ik gebruik.
    • loopt ook XP en Vista onder Virtualbox.
    • MythTV Setup met een Dual DVB Freeview tuner.
Andere computers in huis zijn maar werkstations. Reserveonderdelen zijn PC's en laptops.

Na een recente verbouwing aan onze badkamer en de installatie van waterdichte luidsprekers, ik wil een manier om streaming audio naar de badkamer. Welke hardware / software moet ik gebruiken? Ik wil in staat zijn om de muziek vanaf elke pc in huis als dat mogelijk is.

Geef me enkele ideeën! Bedankt
Old 6 jul 2009, 06:06
Donor Groep

Zet de waterdichte luidsprekers in de bodem van het bad

Waarschijnlijk de makkelijkste methode zou zijn om ons een goedkope PC in de line-up somewher, met een controller gemonteerd op de wand in de badkamer voor een gemakkelijke controle.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.