mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Bruk for en ekstra datamaskin?

Reply

Thread Tools
Old 21 juni 2009, 09:03
Medlem Group

Default Bruk for en ekstra datamaskin?

Jeg ser til enten utvide kapasiteten til eksisterende datamaskiner eller legge til nettverket i mitt hjem.

Her er hva jeg har, og deres roller:

1. Windows 2003 Server:
    • Domain Controller
    • File Server + Skriv ut
    • CCTV Motion oppdaget Recording
    • Moodle Server
  2. FreeNAS
    • Network Attached Storage for alle nedlastingene utgangspunktet (filmer, musikk, bilder osv.)
    • I prosessen med å konfigurere den til å sikkerhetskopiere DC.
    • Streamer film og lyd til andre datamaskiner i huset.
    • Torrentbox
  3. Ubuntu Machine
    • Hoveddatamaskinen jeg bruker.
    • kjører også XP og Vista under Virtualbox.
    • MythTV oppsett med en Dual DVB Freeview tuner.
Andre maskiner i huset er bare arbeidsstasjoner. Har reservedeler PCer og bærbare datamaskiner.

Etter en siste renovation våre bad og installasjon av vanntette høyttalere, jeg ønsker en måte å streame lyd til badet. Hvilken maskinvare / programvare skal jeg bruke? Jeg ønsker å kunne sette musikk fra hvilken som helst PC i huset hvis det er mulig.

Gi meg noen tips! Takk
Old 6 juli 2009, 06:06
Donor Group

Default Bruk for en ekstra datamaskin?

Sett vanntette høyttalere i bunnen av badekaret

Trolig den enkleste metoden vil være å feste en billig-PC i linjen opp somewher med kontrolleren monteres på veggen på badet for enkel kontroll.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
A Bit of Market Research for reservedeler Paul4763 General Hardware Chat 1 2 oktober 2009 13:22
Slik kobler du en slave stasjonen når det er ingen reservedeler kontakten på harddisken kabel? gideon112 Drivere og flyttbare medier 1 8 juni 2009 03:21
Virgin WiFi Anyone Har litt tid til overs Bankie Nettverk, modem og VoIP 16 30 mars 2009 15:28
Bruke programmer på datamaskinen i nettverket fra hoveddatamaskinen hotchef23 Nettverk, modem og VoIP 7 31 mai 2008 14:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.