![]() |
|
| |||
| |||
| Hej:) Jeg er interesseret i at købe en ny computer (tårnet kun) og ønsker at kontrollere priserne. Jeg leder efter disse dele (eller lignende) P4 Q6600 (2,4 Quad) + Vista 4gig RAM (DDR3) 8800 gtx (716 en, tror jeg) Og en passende bundkort, der vil være i stand til at håndtere de ovenfor. Thanks in advance ![]() electrik |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket websted kan du bruge?
|
| |||
| |||
| Også glemme 4GB RAM. 32bit Vista vil kun 'se' 3 GB, selvom du kan købe 3 GB og stadig kører i dobbelt kanal, men jeg har endnu at se ddr3 sælges i DIMM's of 512MB (nogen?) Du behøver ikke citere en PSU, kan du kræve omkring 600 W for at spec afhængig af resten af dit bygge komponenter.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| 600 W, okay, tak. Og hvad mener du 'websted'? |
|
| |||
| |||
| Jeg antager du ønsker at købe komponenter fra internettet, som din placering er vist i Australien jeg ikke familar med hvilke internetsider, som i E-tailers, du kan bruge.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den eneste ddr3 bundkort værd få IMO er den nye asus p5e3 Deluxe, også 4 gig af ddr3 ram wwill sæt u tilbage helvede af et parti
| |||
| |||
| Åh? Whys det? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Newegg sidste priserne var $ 500 for 2GB.
| |||
| |||
| Yuck: S |