![]() |
|
| |||
| |||
| Hey:) Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een nieuwe computer (alleen toren) en wilt controleren op de prijzen. Ik ben op zoek naar deze delen (of soortgelijke) P4 Q6600 (2,4 Quad) + Vista 4gig RAM (DDR3) 8800 GTX (716 is, denk ik) En een passend moederbord dat je in staat zijn om het bovenstaande. Thanks in advance ![]() electrik |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke site kan u het gebruiken?
|
| |||
| |||
| Ook vergeet de 4gb ram. Vista 32bit zal alleen 'zien' 3Gb, hoewel je kunt kopen 3Gb en nog steeds loopt in dual-channel, maar ik heb nog te zien DDR3 verkocht in DIMM's van 512 MB (anyone?) U hoeft niet een citaat PSU, heeft u ongeveer een 600W voor die spec, afhankelijk van de rest van je bouwen componenten.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| 600W, oke, bedankt. En wat doe je 'site'? |
|
| |||
| |||
| Ik ben ervan uitgaande dat u wilt kopen de onderdelen van het internet, zoals uw locatie wordt weergegeven in Australië Ik ben niet bekend met die internet sites, zoals bij e-tailers, u kunt gebruiken.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de enige DDR3 moederbord waard om imo is de nieuwe asus p5e3 deluxe, ook 4 Gb DDR3 RAM wwill die u weer een hel van een partij
| |||
| |||
| Oh? Waarom dat? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Newegg de laatste prijzen waren $ 500 voor 2GB.
| |||
| |||
| Bah: S |