![]() |
|
| |||
| |||
| Hei:) Jeg er interessert i å kjøpe en ny datamaskin (tårnet bare), og ønsker å sjekke priser. Jeg leter etter disse delene (eller lignende) P4 Q6600 (2,4 Quad) + Vista 4gig RAM (DDR3) 8800 GTX (716 ett, tror jeg) Og en passende hovedkort som vil kunne håndtere over. Takk på forhånd ![]() electrik |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken webområdet kan du bruke?
|
| |||
| |||
| Dessuten glemmer 4GB RAM. 32bit Vista vil bare "se" 3GB, men du kan kjøpe 3GB og fremdeles kjøre i dual kanal, men jeg har ennå å se ddr3 solgt i DIMM's of 512MB (anyone?) Du trenger ikke oppgi en PSU, vil du kreve rundt 600W for at spec avhengig av resten av bygge's komponenter.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| 600W, ok, takk. Og hva mener du med "webområdet"? |
|
| |||
| |||
| Jeg antar du vil kjøpe komponenter fra internett, så du befinner viser til Australia jeg ikke familar som internettsider, som i E-tailers, kan du bruke.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare ddr3 hovedkort verdt å få IMO er det nye ASUS p5e3 deluxe, også 4 gig av ddr3 ram wwill sette u tilbake en helvetes mye
| |||
| |||
| Åh? Whys det? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Newegg siste prisene var $ 500 for 2 GB.
| |||
| |||
| Yuck: S |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp: Gaming Rig? Budsjett gaming rigg im får for $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| The $ 500 gaming Rig. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11. sep 2007 10:43 |
| Gaming Rig | c master | General Hardware Chat | 12 | 9nde sep 2007 12:53 |
| Gaming CPU | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |