vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Vesijäähdytys?

Reply

Thread Tools
Old 25 huhtikuu 2007, 15:36
Rahoittajien ryhmän

Default Vesijäähdytys?

Olen ajatellut "Investointi" veden jäähdytys, kun i rakentaa uusi PC.
Onko monta "onnettomuuksia", kuten vuotaa. Olen huolestunut siitä, että se saattaa vuotaa ja pilata minun PC.
Onko kukaan Käytä vesijäähdytys. Mitä mieltä olette siitä?

Em
Old 25 huhtikuu 2007, 15:44
Rahoittajien ryhmän

Default Vesijäähdytys?

Its a bit on avoin kysymys on vilpitön, mutta teen parhaani.

Ensinnäkin watercooling on hyvä, jos olet menossa overclock järjestelmään, koska se antaa sinulle alhaisissa lämpötiloissa, mutta hyvä ilmajäähdytyksen mahdollistaa myös hyvän overclocks ja on paljon halvempaa.

Olen nyt sain E6400 (2.13ghz varasto) käydessä hieman yli 2.6ghz ilman jäähdytystä. Temp tyhjäkäynnillä on 32c huipputoiminta 39c. Joten thats e6700 suorituskyvyn 200,00 outoa vähemmän.

Theres kaksi koulua ajatuksen veden jäähdytys-High virtaus ja vähän virtaa. En aio edut ja haitat sekä täällä niin I'd suosittelemme lukea. Sen lisäksi, edut / haitat I'd lainaan ovat vain minun mielipiteitä ja uskokaa minua, mielipiteet vaihtelevat.

Theres myös passiivinen vesijäähdytys, tämä on pohjimmiltaan vain (valtava) säteilijä että jäähdytysneste virtaa voidaan jäähdyttää ilman apua faneja. Minulla oli Zalman Reservator, joka oli valtava vilkkuvien asia, se oli ulkopuolisia asian niin i tarvitaan enemmän tilaa, ja se pidetään minun 7900gt at 52c ruuhka, että inflaation kiihtymisen se oli täysin äänetön, mutta se maksaa 200,00. Olen nyt asennettu yksi VF900 jäähdytin on kortti, sen lähellä kuin Hemmetti hiljaa ja ruuhka Temp on 42c. "Nuff sanoi pistemäärä. Plus passiivista sinun vain voi jäähtyä yhtä komponenttia kohti säteilijä (Ja sen saman all-in-one-ratkaisuja-katso jäljempänä)

Voit ostaa valmis-to-go vesijäähdytys, mutta ne ovat yleensä vaarannu joillakin aloilla, ja eivät todellakaan anna mitään hyötyä hyvä ilmajäähdytyksen, ja ne ovat myös jälleen paljon pricey.

Jos ongelma on melu volyymein, saat erilaisia kiinnikkeitä ja fanit ja joitakin hiljainen ilma jäähdyttimet, sekoitetaan kaikki, että tuulettimen ohjain (MCubed Big NG olisi minun suositus) ja voit hallita melua.

Theres, IMHO, oikeastaan mitään järkeä watercooling paitsi jos olet menossa watercool koko järjestelmä (CPU, GPU, Northbridge, Southbridge, ram). Tämä voi osoittautua liian kallis käyttää. Syynä tekee koko järjestelmä on yksinkertainen: Kaikki komponentit et jäähtyä ovat vielä tarpeen ilmajäähdytyksen, joten sinun on faneja, letkuun on "vettä" keskeyttävät ilmavirran, sinulla on vähemmän tilaa , ja sinun on vielä melua.

Esimerkiksi pomoni on core2 x6800, 2x 7900gtx vuonna SLI, ja 4 Gt RAM-muistia (onnekas rikas * voimasana poistettu *) kaikki vesijäähdytteisessä käyttäen 2 kolmenhengen tuuletin patterit, vaarasta den möhkäleinä, 1 / 2 "letku ja monia muita bittiä, ja hän arvioi, se maksaa hänelle lähellä grand vain watercool tietokoneeseen.

Paras lohkojen ilmeisesti ovat Vaara Den. Jotta pumppu, olen kertonut parhaat Swiftech. Mutta sen kaikki noin sekoittamista ja yhteensopivuuden komponenttien parhaan tasapainon järjestelmä, kuten jokainen järjestelmän ja käyttäjän tarve on erilainen.

Jotta hinnoittelun käyttää Haluaisin ehdottaa menossa Vadim Computers: Muokattava Rakennettu tietokoneet ja hinta noin vesijäähdytys testipakkaus, ei ole väliä, mitä vain luoda luettelon tarvittavien komponenttien (säteilijä (t), Block (t), letkut, jäähdytysneste, pumppu, säiliö, putken pidikkeet). Mielestäni sinun selvittää, kuinka kalliiksi se voi olla.

Älä unohda olet myös saanut huolehtia uudelleentäytössä RES, verenlasku ilmassa ja varmistaa, että pumppu ei ole liian heikko tai liian voimakas, asenna res on korkein kohta Jäähdytyskylvyn loop etc etc

Lopuksi, olin vain mene alas watercooling reitti, jos aiot tehdä koko rig JA jos aiot oc. Saatat olla parempi investoida hyvä asia, hyvä fanit ja tuulettimen ohjain. Tukkia your hdd (s), joka Zalman heatpipe jäähdytin, liittää kaikki fanien kanssa kumi liittimiä pysäkki tärinää.

On utelias Quiet PC UK - Rauhallinen Tietokonelaitteistot on Quiet PC ideoita.

Jos haluat "taika" pc valon kanssa, investoida asian kanssa windowed puolella paneeli (Antec 900 on awesome tapauksessa hintaan) voit silti saavuttaa tämän katson johtanut faneja ja niin edelleen. It'll myös maksaa valtavat määrät rahaa vähemmän.

Hope this helps.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 25 huhtikuu 2007, 15:50
Rahoittajien ryhmän

Default Vesijäähdytys?

Kiitos siitä on apua. Lol
Niin vain Vesi jäähdytetään, jos sinulla on paljon rahaa. Hehe.
Myös pomosi on onnekas. Lol
Joten watercooling vie paljon rahaa jatkamiselle.
Kiitos

Em
Old 25 huhtikuu 2007, 21:41
Cyberbabe
Asiakkaiden

Default Vesijäähdytys?

Water Cooling paitsi jos menee sisään ja korkean suorituskyvyn / pelaamista järjestelmä ei olisi paras jäähdytys ratkaisu ja kustannusten "jäähtyä yksi CPU kallista, CPU / GPU / Chip Aseta hyvin kallista, mutta on joitakin erittäin hyviä esimerkiksi CPU-jäähdyttimet Jos haluat kokeilla Yli Clocking AMD tai Intel on Tuniq Tower on loistava cooler myös voit käyttää rahaa voit viettää Water Cooling rakentamiseen korkeampi spec järjestelmä

Tuniq Tower tarkastelu> Tässä

Kuvat> Tässä

Klo OCs> Tässä
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
AMD Water Cooling tarpeen? jweika Kotelot & Virtalähteet 2 16th Jun 2009 19:12
Vesijäähdytys chrismorris730 Rautatavaran Chat 20 12. Sep 2008 22:47
Water Cooling tomthedrummer1992 Rautatavaran Chat 1 4. toukokuuta 2008 03:24
Water Cooling Elijah Rautatavaran Chat 1 19. lokakuu 2007 07:20
Kuinka U Onko Water Cooling xactly Rautatavaran Chat 3 7. Aug 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.