![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aion saada uutta rig ja haluan O'C kuin vimmattu. i-kirjain kaivata vesijäähdytys tehdä, mutta minulla ei ole hajuakaan tästä voi joku kertoa minulle, mitä minun on malmin summet. thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit etsiä watercooling sarjoina ", mutta olen kuullut, ne eivät tee paljon parempi kuin kalliimpiin air-jäähdyttimet
| |||
| |||
| iv yrittänyt gogle hakua mutta ei auta i dont mielessä ostaa omia asioita niin kuin pumppu ja tavaraa, mutta i dont tiedä, mitä minä tarvitse vga cooler ja CPU cooler 8800 GTS + q6600 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Tulet vain jonkin verran tai 2 vähemmän WC ja hinta En usko, että se on sen arvoista, vaikka se näyttää melko viileä Mielestäni WC on enemmän ihmisiä, jotka elävät enemmän kosteassa ympäristössä
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Minusta se näyttää melko hyvä liian ja comparesd on töhkä fanit ne jäähtyä komponentit paljon paremmin erityisesti O'C. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tämä on se, mitä ihmiset siitä, että overclock ovat kertoneet minulle |
|
| |||
| |||
| Olen overclocker ja on melko paljon osaamista tällä alalla, watercooling näyttää hyvältä, että on siitä, sarjat eivät ole sen parempia kuin hyvä HSF, jos aiot tehdä sen sinun täytyy rakentaa oman ja se maksaa pari 100pounds
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yksi hyöty, että kukaan ei ole mainittu, on melua.
| |||
| |||
| The rad on jäähtynyt noin miten: p
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ei ole fanit mutta vähemmän faneja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| AMD Water Cooling tarpeen? | jweika | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 16th Jun 2009 19:12 |
| Vesijäähdytys | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 20 | 12. Sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | Rautatavaran Chat | 1 | 4. toukokuuta 2008 03:24 |
| Water Cooling | Elijah | Rautatavaran Chat | 1 | 19. lokakuu 2007 07:20 |
| Kuinka U Onko Water Cooling | xactly | Rautatavaran Chat | 3 | 7. Aug 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |