![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ga voor een nieuwe tuig en ik wil O'C als de hel. i need water koeling om dit te doen, maar ik heb geen flauw idee over weten kan iemand mij vertellen wat ik moet erts summet. thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt zoeken naar Watercooling "kits", maar ik hoor ze niet veel beter dan de hoger-end lucht-koelers
| |||
| |||
| iv geprobeerd gogle zoeken maar geen hulp i dont mind kopen van mijn eigen dingen voor, zoals de pomp en stuff, maar i dont know what doet wat ik nodig heb een vga koeler en een cpu koeler 8800 GTS + q6600 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Je zal alleen maar een graad of 2 minder met toilet en voor de prijs ik denk niet dat het de moeite waard is, hoewel het lijkt wel cool Ik denk dat WK is meer voor mensen die wonen in een vochtige omgeving
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik vind het ziet er ook goed en comparesd te CRUD fans ze afkoelen de onderdelen een stuk beter met name O'C. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dit is wat mensen die overklokken me verteld |
|
| |||
| |||
| Ik ben een overclocker en hebben heel veel kennis op dit gebied, Watercooling ziet er goed uit dat is over, kits zijn niet beter dan een goede HSF, als u gaat doen moet u uw eigen, en dat kost een paar 100pounds
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een voordeel dat niemand heeft genoemd is ruis.
| |||
| |||
| Het rad moet worden afgekoeld sommige hoe: p
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok niet geen fans, maar minder fans. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| AMD Water Cooling nodig? | jweika | Cases & Power Supplies | 2 | 16 jun 2009 19:12 |
| Waterkoeling | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 12 sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 4 mei 2008 03:24 |
| Water Cooling | Elia | Algemeen Hardware Chat | 1 | 19 okt 2007 07:20 |
| How Do U Do Water Cooling | xactly | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 7 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |