![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg skal få en ny rigg og jeg vil O'C liker helvete. Jeg må ha vann kjøling å gjøre dette, men jeg har ingen anelse om dette kan noen fortelle meg hva jeg trenger malm summet. thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du se etter Vannkjøling "kits", men jeg hører de ikke gjøre mye bedre enn høyere-end air-coolers
| |||
| |||
| iv forsøkt gogle søker men ingen hjelp i dont mind kjøpe mine egne ting for den som pumpen og sånt, men jeg dont vite hva sier det jeg trenger en VGA-kjøler og CPU-kjøler 8800 GTS + q6600 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du vil bare få en grad eller 2 mindre med toalett og for den prisen tror jeg ikke det er verdt det selv om den gjør det ser ganske kult Jeg tror WC er mer for folk som bor i mer fuktig miljø
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg synes det ser ganske bra for og comparesd til crud fans de avkjølt komponentene mye bedre, spesielt med O'C. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Dette er hva folk som overclock har fortalt meg |
|
| |||
| |||
| Jeg er en overclocker og har ganske mye av kunnskapen på dette feltet, Vannkjøling ser bra ut som om det, prosjektpakker er ikke bedre enn en god HSF, hvis du kommer til å gjøre det må du bygge din egen, og som vil koste en par 100pounds
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En fordel at ingen har nevnt er støy.
| |||
| |||
| The radian må kjøles ned noen hvordan: p
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ikke en tilhenger, men mindre fans. |