![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att få en ny rigg och jag vill O'C som fan. Jag behöver vatten kylning att göra detta men jag har inte en aning om detta kan någon tala om för mig vad jag behöver malm summet. thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan söka watercooling "kit", men jag hör de inte gör mycket bättre än högre slut luft-kylare
| |||
| |||
| iv försökt gogle söker men ingen hjälp jag dont sinne köpa mina egna saker för den som pumpen och sånt men jag vet inte vad som gör vad jag behöver en VGA-kylare och en CPU-kylare 8800 GTS + q6600 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kommer endast få en examen eller 2 mindre med toalett och för det priset tror jag inte att det är värt det även om det ser ganska coolt Jag tror WC är mer för folk som bor i mer fuktiga miljön
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag tycker det ser ganska bra och comparesd till crud fans de svalna komponenter mycket bättre, särskilt med O'C. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Detta är vad människor som överklockning har berättat |
|
| |||
| |||
| Jag är en overclocker och har en hel del kunskap inom detta område, watercooling ser bra ut som om det, förbandslådorna inget bättre än en bra HSF, om du ska göra det måste du bygga ditt eget och det kommer att kosta en par 100pounds
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En fördel att ingen har nämnt är buller.
| |||
| |||
| Det rad måste kylas vissa hur: p
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok inte några fans men mindre fläktar. |