mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Vand Køling

Reply

Thread Tools
Old 19. oktober 2007, 07:09
Medlem Gruppen

Default Vand Køling

Jeg er interesseret i eventuelt at købe en vand afkøling kit til en ny computer I'm bygningen.
Jeg ønsker blot at vide fra folk, som har haft vand afkøling i der computere, hvis det er rodet og ikke det værd.

Også hvis jeg køber en WC system? Kan jeg få en, der køler:
2 x 8800 ultra's, 3 GHz Intel quad-core processor, DDR3 1800 MHz, harddisk, og bundkortets chipsæt.

Er det muligt at få et system, der vil cool alle disse komponenter?

TIA

Elias
Old 19. oktober 2007, 07:20
Donor-Gruppen

Default Vand Køling

Hej Elias.

Ja, du kan få en, men du vil få brug for en meget stor sag til at passe det hele ind.

Jeg vil gætte på at du skal have et tredobbelt 120mm rad til afkøling af to kort, en tredobbelt 120mm rad for CPU, og du vil sandsynligvis slippe af sted med en enkelt 120mm rad for hdd, chipsæt og ram.

I'm guessing, men jeg forstår, du har enten den 35. chipset, maximus eller X38. Hvis ja, skal du ikke bekymre dig om køling af Southbridge fordi alle mobo's med disse chipsets de Southbridge køles via en heatpipe til Northbridge.

Hvis du går så langt jeg vil også se om w / køling af vrm's på bundkortet.

Der findes ikke en enkelt alt-i-én løsning, der vil køle de komponenter, du nævner. Disse løsninger knap afkøle CPU's til en bedre grad over en god hsf.

Du også vil få brug for dybe lommer for elementets jeg har nævnt ovenfor. have et kig på dette websted og spec en afkøling kit for at se, hvad jeg taler om fra en cost perspektiv.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.