vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Water Cooling

Reply

Thread Tools
Old 19 lokakuu 2007, 07:09
Jäsen

Default Water Cooling

Olen kiinnostunut mahdollisesti ostaa vesijäähdytys pakkia uuden tietokoneen Olen rakennuksessa.
Haluan vain tietää ihmisiä, joilla on ollut vesijäähdytys siellä tietokoneissa, jos se on sotkuinen ja ei ole sen arvoinen.

Myös, jos en tee ostaa WC-järjestelmä? Voinko saada joka jäähtyy:
2 x 8800 ultra: n, 3 GHz Intel Quad Core-prosessori, DDR3 1800 MHz, Kovalevy ja emolevyn piirisarjoja.

Onko mahdollista saada järjestelmän, jolla cool kaikki sellaiset osat?

TIA

Elijah
Old 19 lokakuu 2007, 07:20
Rahoittajien ryhmän

Default Water Cooling

Hi Elijah.

Joo, voit saada, mutta olet menossa tarve on hyvin suuri tapauksessa että kaikki mahtuu osaksi.

I'd arvata sinun on kolminkertainen 120mm rad jäähdytetään kaksi korttia, kolminkertainen 120mm rad varten suoritintehon ja haluat luultavasti päästä yhdellä 120mm rad varten hdd piirisarja ja RAM-muistia.

En vierasta, mutta ymmärrän olet joko P35 piirisarjan, maximus tai x38. Jos näin on, ei tarvitse huolehtia jäähdyttämiseen Southbridge koska kaikki mobo n näitä piirisarjoja on Southbridge jäähdytetään kautta heatpipe että Northbridge.

Jos olet menossa tähän I'd myös noin w / jäähdyttämiseen vrm's emolevyn.

Ei ole olemassa yhtä all-in-one-ratkaisun, joka jäähdytetään komponenttien mainitsitte. Nämä ratkaisut tuskin jäähdytetään CPU: n entistä paremmin määrin yli hyvä HSF.

Olet niin ikään tarvetta syvä taskut alkion Olen edellä mainittiin. Tutustu Tällä sivustolla ja spec jopa kylmälähteen pakki mitä olen puhumme siitä kustannusten näkökulmasta.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
AMD Water Cooling tarpeen? jweika Kotelot & Virtalähteet 2 16th Jun 2009 19:12
Vesijäähdytys chrismorris730 Rautatavaran Chat 20 12. Sep 2008 22:47
Water Cooling tomthedrummer1992 Rautatavaran Chat 1 4. toukokuuta 2008 03:24
Vesijäähdytys apua kiitos xactly Rautatavaran Chat 3 28th Aug 2007 12:32
Kuinka U Onko Water Cooling xactly Rautatavaran Chat 3 7. Aug 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.