![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben geïnteresseerd in de aankoop van een eventueel waterkoeling kit voor een nieuwe computer Ik ben gebouw. Ik wil gewoon weten van mensen die hebben waterkoeling er computers als het is rommelig en niet de moeite waard. Ook moet ik doen als ik de aanschaf van een WC-systeem? Kan ik dat Cools: 2 x 8800 ultra's, 3Ghz Intel Quad Core processor, DDR3 1800 MHz, harde schijf en moederbord chipsets. Is het mogelijk om een systeem dat zal afkoelen al die onderdelen? TIA Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Elia. Ja, je kunt krijgen, maar je zal een zeer grote zaak past het allemaal in. Ik denk dat je je een triple-120mm rad voor het koelen van de twee kaarten, een triple 120mm rad voor de CPU en je zou waarschijnlijk weg met een 120mm rad voor de hdd, chipset en RAM. I'm guessing, maar ik heb begrepen heeft u de P35 chipset, maximus of X38. Zo ja, maakt u zich geen zorgen over de koeling van de Southbridge omdat op alle mobo's met deze chipsets de Southbridge wordt gekoeld via een heatpipe op de Northbridge. Als je zo ver ik zie ook over w / koeling van de VRM's op het moederbord. Er is niet een alles-in-een oplossing die het koelen van de onderdelen die u noemt. Deze oplossingen nauwelijks het koelen van de cpu's tot een betere mate over een goede HSF. Je bent ook nog nodig te hebben diepe zakken voor de post heb ik de hierboven genoemde. een blik werpen op deze site en spec een koeling kit om te zien waar ik het over heb uit een kosten perspectief.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| AMD Water Cooling nodig? | jweika | Cases & Power Supplies | 2 | 16 jun 2009 19:12 |
| Waterkoeling | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 12 sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 4 mei 2008 03:24 |
| Waterkoeling helpen alstublieft | xactly | Algemeen Hardware Chat | 3 | 28 aug 2007 12:32 |
| How Do U Do Water Cooling | xactly | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 7 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |