![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im ikke får vand afkøling helst hurtigt, men jeg så tænkte, om nogen kunne trække mig et diagram eller summet at vise m hvad forbinder til, hvad syge skal bruge en GPU + CPU blok, pumpe, res, rør, klip, så hvis nogen kunne vise mig, hvad propper ind på, hvad det vil med stor thnx.
| |||
| |||
| godt jeg kinda regnet ud, hvad der forbinder til, hvad nu, men hvad er en god fan for rad dets en 120,3 rad så jeg har brug for nogle gode fans til at slippe af med varmen rigtig god, men intet super støjende. også, hvor ofte har du til replacr vandet? sorry for dobbelt post |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God 120mm fan på en luft volumen / støj grundlag er Zalman ZM-F3. Om £ 6 hver. Væsken bør udskiftes hvert par år eller deromkring, men du kan også have til toppen op fra tid til anden.
|
| |||
| |||
| thnx så det er ikke ofte, at du erstatter det en gang om året. iv hørt om lækage test og overlader det til 10hrs du har brug for ved montering eller summet forklares im så forvirret |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| AMD Vand Køling nødvendigt? | jweika | Cases & Strømforsyninger | 2 | 16 juni 2009 19:12 |
| Vand køling | chrismorris730 | General Hardware Chat | 20 | 12. sep 2008 22:47 |
| Vand Køling | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 4. maj 2008 03:24 |
| Vand Køling | Elias | General Hardware Chat | 1 | 19 oktober 2007 07:20 |
| How Do U Do Vand Køling | xactly | General Hardware Chat | 3 | 7 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |