![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im saa vesijäähdytys milloin pian mutta i ihmetellä, jos joku voisi tehdä minulle kaavio tai summet osoittaa m, mikä muodostaa mitä huonosti käytät GPU + CPU estää, pumppu, res, putket, leikkeet joten jos joku voisi näyttää minulle, mitä pistokkeiden sisään mitä se halua olla hyvin thnx.
| |||
| |||
| hyvin i kinda tajunnut, mitä yhdistää siihen, mitä nyt, mutta mikä on hyvä tuuletin varten rad A 120,3 rad joten i-kirjain kaivata joitakin hyviä faneja päästä eroon lämpöä melko hyvä, mutta mitään super meluisa. myös, kuinka usein sinulla on replacr vesi? sorry for the double post |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä 120mm tuuletin, joka ilman tilavuus / melun perusteella on Zalman ZM-F3. Tietoja £ 6 kpl. Neste on vaihdettava muutaman vuoden välein tai niin, mutta voit myös täydentää aika ajoin.
|
| |||
| |||
| thnx joten sen ei usein, että te korvata sen kerran vuodessa. iv kuulleet siitä vuototesti ja jättämässä sitä 10hrs tarvitset klo asentamisesta tai summet selostakaa im niin sekava |