![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im not getting water koeling altijd snel, maar als ik me af of iemand me zou kunnen stellen een diagram of summet m om te laten zien wat verbindt aan wat ziek worden met behulp van een GPU + cpu blok, pomp, res, pijpen, clips, dus als iemand me kon laten zien wat pluggen aan bij wat dat zou geweldig thnx.
| |||
| |||
| Nou ik een beetje uit te vinden wat aansluit op wat nu maar wat is een goede ventilator voor het rad zijn een 120.3 rad zo i need some good fans af te raken van de warmte vrij goed maar niet super luidruchtig. ook hoe vaak heb je te replacr het water? sorry voor de dubbele post |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede 120mm fan op een lucht volume / ruis basis Zalman ZM-F3. Over £ 6 per stuk. De vloeistof moet worden vervangen om de paar jaar of zo, maar je kan ook naar boven op die van tijd tot tijd.
|
| |||
| |||
| thnx zodat haar niet vaak voor dat u het een keer per jaar. iv gehoord over het lek test en laat het voor 10hrs je nodig hebt bij het monteren of summet leg im zo verward |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| AMD Water Cooling nodig? | jweika | Cases & Power Supplies | 2 | 16 jun 2009 19:12 |
| Waterkoeling | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 12 sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 4 mei 2008 03:24 |
| Water Cooling | Elia | Algemeen Hardware Chat | 1 | 19 okt 2007 07:20 |
| How Do U Do Water Cooling | xactly | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 7 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |