![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im ikke får vann kjøling helst snart men jeg som lurer på om noen kunne trekke meg et diagram eller summet å vise m hva kobles til hva ill bruker en GPU + CPU blokk, pumpe, res, rør, klipp så hvis noen kunne vise meg hva pluggene på hva som vil være stor thnx.
| |||
| |||
| Brønnen Jeg har funnet ut hva som kan kobles til det nå, men det er en god vifte for radian sin en 120,3 radian så jeg trenger noen gode fans å bli kvitt varmen ganske bra, men ingenting super støyende. også hvor ofte har du å replacr vannet? sorry for dobbel post |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Good 120mm vifte på luften volum / støy utgangspunkt Zalman ZM-F3. Om £ 6 hver. Væsken skal erstattes hvert par år eller så, men du kan også ha til toppen opp fra tid til annen.
|
| |||
| |||
| thnx så det er ikke ofte at du erstatter den en gang hvert år. iv hørt om lekkasjen teste og forlate den for 10hrs du trenger til montering eller summet utdyp im så forvirret |