![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im inte får vatten kylning som helst snart, men jag som undrar om någon kan dra mig ett diagram eller summet visa m vad som ansluter till vad dåligt att använda en GPU + CPU block, pump, res, rör, klipp, så om någon kunde visa mig vad pluggar in på vad det skulle vara bra thnx.
| |||
| |||
| väl i Kinda räknat ut vad som ansluter till vad som nu men det är en bra fläkt för rad dess en 120,3 rad så jag behöver lite bra fläktar för att bli av med värme ganska bra men inget super noisy. hur ofta ska man replacr vattnet? ledsen för dubbel post |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra 120mm fläkt på ett flyg volym / buller grund Zalman ZM-F3. Om £ 6 vardera. Vätskan ska bytas vartannat år eller så, men du kan också ha till toppen upp från tid till annan.
|
| |||
| |||
| thnx så är det inte ofta som du ersätta det en gång om året. iv hört talas om läckageprovning och lämnar det för 10hrs du behöver vid montering eller summet förklara im så förvirrad |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| AMD Water Cooling nödvändigt? | jweika | Cases & Power Supplies | 2 | 16 juni 2009 19:12 |
| Vatten kylning | chrismorris730 | General Hardware Chat | 20 | 12 sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 4 maj 2008 03:24 |
| Water Cooling | Elia | General Hardware Chat | 1 | 19 oktober 2007 07:20 |
| Hur U Do Water Cooling | xactly | General Hardware Chat | 3 | 7 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |