![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg tænkte på om der var en billig måde at udvide wire på mit webcam, i det øjeblik det er omkring en meter lang og dens usb, jeg har kigget i brug udvidelse kabler men den længste jeg fandt var 3 meter, og at stadig var 15 pund, jeg har brug for et kabel, som ville nå op på 10 + meter nogen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Største jeg har set er 5M @ £ 14.99 ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det bedste jeg har fundet er dette. det er 2, 5meter extensions og er £ 11. Håber det hjælper.
| |||
| |||
| Ser ud som den eneste måde at gøre 10m eller mere er til "huckepack" 5m extensions ...
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| kk takket |
|
| |||
| |||
| Prøv cat kabel (alias Ethernet-kabler) kan du få det, og det bør være billig, og du så har du eller har en anden krog ender på, når du har den længde du hvad, og derefter sætte omdannere på den for at gøre dem til usb. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Quick spørgsmål på telefon udvidelse | pmcg03 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 15 juni 2009 07:44 |
| HP AIO 4280 USB Extension Cable Problem | barrioladipo | Digital Imaging & Printere | 2 | 9 juni 2009 02:31 |
| Webcam | tinkerbell | Multimedia & Codecs | 11 | 30 marts 2008 10:43 |
| Best Webcam til at købe? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Printere | 6 | 28th Dec 2007 05:11 |
| Strange Forlængelse: -. Yar | nand998 | General Software Chat | 3 | 21. okt 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |