![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ihmettelin, jos ei ollut mitään halpa tapa laajentaa lanka minun webbikamera, tällä hetkellä se on noin metrin pitkä ja sen usb, olen tutkinut käyttö kaapelit mutta pisin löysin oli 3 metriä ja että oli vielä 15 puntaa, i tarvitaan kaapeli, joka tavoittaa 10 + metriä ideoita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suurin Olen nähnyt on 5M @ £ 14.99 ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| paras olen havainnut, on tämä. se on 2, 5meter laajennuksia ja on £ 11. Hope it helps.
| |||
| |||
| Näyttää siltä, että ainoa tapa tehdä 10m tai enemmän on "reppuselkään" 5m laajennukset ...
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| kk kiitos |
|
| |||
| |||
| Kokeile kissan kaapeli (alias Ethernet kaapelit) voit saada, ja se olisi halpa ja sitten te tai joku muu koukku ja päättyy sen jälkeen, kun olet pituus sinulle mitä ja sitten konverttereiksi sitä muuttaa ne usb. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quick kysymys puhelimen laajentaminen | pmcg03 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 15th Jun 2009 07:44 |
| HP AIO 4280 USB Extension Cable Problem | barrioladipo | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 9th Jun 2009 02:31 |
| Webcam | Tinkerbell | Multimedia & Codecs | 11 | 30th Mar 2008 10:43 |
| Best Webcam ostaa? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Tulostimet | 6 | 28 Dec 2007 05:11 |
| Strange Extension: -. Yar | nand998 | General Software Chat | 3 | 21. lokakuu 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |