![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg lurte på om det var noen billig måte å forlenge ledningen på webkamera, for øyeblikket er det rundt en meter lang og usb, jeg har sett i bruk skjøtekabler men det lengste jeg fant var 3 meter og at fortsatt var 15 pund, jeg trenger en kabel som ville komme 10 + meter noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Største jeg har sett er 5M @ £ 14.99 ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det beste jeg har funnet er dette. det er 2, 5meter utvidelser og er £ 11. Håper det hjelper.
| |||
| |||
| Ser ut som den eneste måten å gjøre 10m eller mer er å "piggyback" 5m utvidelser ...
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| kk takk |
|
| |||
| |||
| Prøv cat kabel (aka Ethernet-kabler) kan du få det, og det skal være billig og du er du, eller har noen andre kroken endene på etter at du har den lengden du hva og deretter ble omformere på den for å slå dem i USB. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Quick spørsmål på telefon forlengelse | pmcg03 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 15 juni 2009 07:44 |
| HP AIO 4280 USB skjøtekabel Problem | barrioladipo | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 9 juni 2009 02:31 |
| Webcam | tinkerbell | Multimedia & Kodeker | 11 | 30 mars 2008 10:43 |
| Best Webcam å kjøpe? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Skrivere | 6 | 28 desember 2007 05:11 |
| Stange Extension: -. Yar | nand998 | General Software Chat | 3 | 21 oktober 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |