Oudot POST kysymys PSU: Earthwatts 680W
CPU: AMD Athlon X64 2 4200
VGA: GeForce 9800SE
Mobo: Asus S8N-SLI
RAM: 1 Gb
Tämä ongelma alkoi noin kaksi kuukautta sitten, ja se on todella outoa sanoa vähiten. Ensimmäinen aloitti oman työpöydän lukitus jopa satunnaisesti (näppäimistö ei toimi, hiiri täysin jäädytetty). A reset yleensä työtä, mutta myös sen jälkeen, kun tietokone ei saisi viime POST; oli muutama pariton kertaa, jos se siirtää aiemmin, ja se ilmoittaa minulle, että oli olemassa käynnistyksen epäonnistumisen. Tämä ei kuitenkaan viime hyvin pitkä. Sen jälkeen, se vain ei saisi viime POST lainkaan. Kaikki on LEDit, puhaltimet (jäähdytys, CPU, VGA), sekä CD-asemat olisi vielä työtä, ja uskon, HDD oli kehruu samoin. Kun muutama päivä juuri kyllästynyt tietokoneen kanssa, kääntyi pois PSU ja anna sen istua noin kuukausi ja puoli.
Nyt tämä on silloin, kun asiat alkavat käydä mielenkiintoisia. Kaksi viikkoa sitten tyhjästä, olen päättänyt käynnistää sen uudelleen. Voila, se käynnistää jopa sakon ja ilman kysymys; jopa sammuttaa sen ja aloitti sen uudelleen ilman pakkomielle. Olen tajunnut kaikki hyvä kharma maksoi lopulta pois (muutama vuosi sitten vahingossa vuotaneet olutta minun kannettava tietokone, lopetti työskentelevät viikossa, sitten käynnistynyt jopa sakon jälkeen). I varmuuskopioidaan mitään tärkeää ja alustettu kiintolevy, ja asiat tuntuivat olevan HAKU uudelleen. Valitettavasti tämä oli lyhytaikainen; jälkeen muutaman päivän tietokone olisi lukita uudelleen. Hutkittaisiin reset-napit pari kertaa näytti ratkaise ongelmaa, mutta lo ja katso, tuli päivä, kun tietokone vain ei mene viime POST.
Muutama eläkejärjestelmänsä, että voi olla syytä mainita: sinä aikana, kun työpöydälle aloittaneet uudelleen, olen todennut, että jätetään yksin, tai tehdä perus asioita, kuten esimerkiksi Internetin aiheuttaisi se lukita. Lähtölista sovelluksen kuten pelin kuitenkin estäisivät lukita. Voisin lopetat sovelluksen ja anna tietokoneen istua tuntikausia loppuun ilman muita ongelmia.
Minulla on sellainen tunne, että mobo voi olla syyllinen, mutta haluan saada toista lausuntoa ennen kuin voin tehdä mitään laitteistoja investointeja. Kiitos jo etukäteen mitään apua / neuvoja voit tehdä. |