![]() |
|
| |||
| |||
| Case modding (ook bekend als geval modificatie) is de wijziging van een computer chassis * Het geval van de computer * Bij het bewerken van het geval van de computer in een niet-standaard manier wordt beschouwd geval modding. Veel mensen, vooral hardware enthousiastelingen, Use Case mods om een uitstraling die toont haar computers "macht. Modified computers worden vaak gevonden op LAN parties waar hun eigenaars hebben ze elkaar voor de andere spelers te bekijken en voor de ultieme opscheppen. Case modding is ook over zichzelf te uiten en te laten zien wat je als Modder kan volbrengen en personaliseren. De meeste van de zaak mods zal worden gebouwd rond een thema (zoals de Hulk geval) Hoop dat dit je geholpen te begrijpen wat Case modding is. Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede post mate!
| |||
| |||
| Voor mijn computer, kies ik een zeer fundamentele zaak. Het was erg moeilijk te vinden van de juiste onderdelen te passen binnen het wel. Nu alles is al opgericht Ik wou dat ik kon heb iets meer luxe. Ik denk dat ik kan altijd upgraden in de toekomst. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Brute kracht geval modding. hehe | hataw13 | Cases & Power Supplies | 3 | De 8 juni 2009 15:42 |
| Autorun modding voor Externe Hard Drive - Autoplay een geluid wanneer aangesloten | Clayton | Multimedia & Codecs | 6 | 29 mrt 2009 20:05 |
| Game Deisign en of modding ....... | Bubba | PC & Gaming Console | 4 | 11 sep 2008 20:42 |
| Mijn PC Case modding | Rik | Cases & Power Supplies | 18 | 25 dec 2007 09:11 |
| Het beste geval voor mij | Homoseksualist | Cases & Power Supplies | 5 | 6 dec 2007 02:24 |
| Thread Tools | |
| |