![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fik en Dell 5150, hvad bruger du? Også hvad mærke ville du anbefale? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Custom - Indbygget mit eget.
| |||
| |||
| Jeg har en HP t4 .. noget, men det er brød i øjeblikket. Så den computer jeg bruger er en Sony Jeg kender ikke var at finde den model navn. Jeg ved, det er en gammel computer, men da det er et stykke **** men det er en anden historie. Jeg vil gerne have en brugerdefineret bygget til mig, men de er sandsynligvis dyrere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Drop mig en PM hvis du nogensinde hvad noget priser op. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde det i tankerne, da en kammerat tilbød at bygge mig en for samme 400 pund med rigtig gode ting i det, men min mor sagde nej, fordi det, hvis noget holdt op med at fungere og theres ingen garanti. Så gik hun hen og købte en fra butikken og fik rippes off ... Oh også jeg brød garantiperioden anyway! |
|
| |||
| |||
| Min favorit og billigste computer var en desktop sætte topgether af en lokal butik, der samlet componants, som du ønskede. Disse dage jeg er tilbøjelig til at købe et grundlæggende standard pakke. Mit skrivebord er Dell, fordi jeg blev meget dårlig efter at flytte til USA og de var det eneste sted der tilbyder en grundlæggende ord cruncher maskine til under $ 300 leveret. Jeg er under ingen illusioner om, at det er en qualioty maskinen ut den gør, hvad jeg har brug for. Det ser ud til at have en afkøling spørgsmål, så jeg altid lade det være slukket og taget ud af stikket, når den ikke bruges. Så da jeg havde krænges et par paycehcks Jeg fik en Toshiba Satellite bærbar computer. Jeg altid gå med Toshiba for laptops som jeg behøver kun grundlæggende specs og deres pris er rigtig god - også de er meget robust. Jeg har to gamle toshibas, der stadig arbejde, men er forældede ud over det punkt, hvor opgradering ville være fornuftigt. |
|
| |||
| |||
| Jeg byggede mine egne computere et for spil og skabe 3D arbejde og grafisk design, den anden er til at køre 3D baggrund simulations/3D Rendering. En brugerdefineret bygget eller hjemme opbygge, er en langt bedre computer. Stor computer beslutningstagere bruge billige dele til bits, at købere ikke bekymre sig om, og derefter slag om en enorm ekstra omkostninger. Når jeg køber mine dele mit valg af alle, så jeg kan bygge noget, jeg kan tænke off så store brand computere er nemme at slå på præstationen og ser. Hver del kommer med garanti som standard deres ingen ekstra til at betale for garantien. Nogle dele har tre års garanti. Et godt gøre er Boxxtech for høje ende medier produktion og ordentlig støtte. Jeg kan gemme hundredvis bygge mit eget med samme spec selv. Dell kommer ind på andenpladsen, men mange begå den fejl at købe en medierne eller kontor computer til gaming. Ã, Â £ 400 for en computer kan lyde godt, men det plejer køre de nyeste spil. Nogle af de billigere mærker computere har usless Intel grafik-chips og ingen slots at opgradere grafik chips. Deres last af disse gutter i støtte fora for spil steder klager over dårlige resultater eller spillet plejer køre. Rådgivningen normalt købe et spil computer og bruge mere denne gang. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell 8400, at jeg købte omkring halvandet år siden. Da jeg købte det var det toppen af rækken .. ikke længere. : ( Her er de specs: Intel Pentium 4 660 (3,6 GHz) 1GB RAM NVIDIA GeForce 6800GT 250 GB harddisk |
|
| |||
| |||
| I øjeblikket har en Dell Dimension 400, men jeg er ved at bygge min egen. Her er de statistikinterval: 1GB RAM 160 GB hdd AMD 3500 + GeForce 7300GT 19 "Plasma Screen Jeg skal bruge denne computer for det meste alt. Gaming og arbejde inkluderet. Jeg planlægger at lære nogle 3DS Max og forhåbentlig, at maskinen kan holde sin egen imod det. |
|
| |||
| |||
| Jeg første gang havde en Dell, der varede fem år. Så jeg bestilte en brugerdefineret bygge pc'en online og endte med at returnere det to dage senere. Jeg var ikke tilfreds med, hvordan de byggede det. Jeg bestilte mit eget dele online og lægge den sammen selv. Ved at gøre dette, var jeg i stand til at gøre en endnu mere kraftfuld computer for færre penge. Det spiller spil meget godt, så jeg er virkelig tilfreds med det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er den bedste form for OS / computer for at få? | MadHatter | General Software Chat | 4 | 20 oktober 2009 12:56 |
| Hvilken form for software er det? | luqmoon | General Software Chat | 4 | 25 januar 2009 17:06 |
| Installation Nye ram og ikke sikker på, om det er den rigtige form | mpenney | CPU, bundkort og RAM | 9 | 9. sep 2008 15:01 |
| Hvilken slags memoery? | Ratphink120 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 26. maj 2008 22:12 |
| Hvilken form for PSU og afkøling bør jeg få for min nye computer? | Compasky | Cases & Strømforsyninger | 2 | 13 januar 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |