vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Millainen tietokone sinulla on?

Reply

Thread Tools
Old 26 syyskuu 2006, 11:03
Jäsen

Default Millainen tietokone sinulla on?

Minulla Dell 5150, mitä käytät? Myös mitä merkin te highly recommend?
Old 26 syyskuu 2006, 12:07
Administrator Group

Custom - Rakennettu oma.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 syyskuu 2006, 12:25
Jäsen

Minulla on HP T4 .. jotain, mutta se rikkoi tällä hetkellä. Joten tietokoneen olen tällä hetkellä käytössä on Sonyn En tiedä oli löytää mallin nimi.

Tiedän sen vanhan koneen mutta se on pala **** mutta se on toinen juttu.

Haluaisin yksi muokattuihin minulle, mutta ne ovat luultavasti kalliita.
Old 26 syyskuu 2006, 12:30
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by Tietokone eä
Haluaisin yksi muokattuihin minulle, mutta ne ovat luultavasti kalliita.
Se ei ole kalliimpaa kuin menee supermarkettiin ja ostaa merkkiä.

Drop minulle PM jos koskaan, mitä jotain hinta ylös.
Old 26 syyskuu 2006, 12:36
Jäsen

Aion pitää se mielessä, sillä kaveri tarjoutui rakentamaan minulle toinen kuin 400 kiloa on todella hyvää tavaraa, mutta äitini sanonut mitään, koska mitä jos jotain lakkasi toimimasta ja Theres no takuu.

Joten hän meni ja osti yhden liikkeen ja sai huijannut ... Voi myös Rikoin takuu joka tapauksessa!
Old 26 syyskuu 2006, 13:12
Jäsen

Suosikkini ja halvin tietokone työpöydän käyttöön topgether paikallinen tallentaa, että koottu componants että halusitte.

Näinä päivinä minulla on tapana ostaa perus vakio. Työpöydälle on Dell, koska olin erittäin huono muuton jälkeen Yhdysvaltojen ja ne olivat ainoa paikka, joka tarjoaa perus-sana Cruncher konetta alle 300 dollaria toimitettu. Minulla ei ole harhakuvitelmia siitä, että se on qualioty kone jotta se mitä tarvitsen. Se näyttää jäähdytys ongelma niin olen aina jättää pois päältä ja irrotettu, kun sitä ei käytetä.

Sitten kun olin kallisteta muutaman paycehcks sain Toshiba Satellite laptop. Olen aina mennä Toshiban kannettavissa tietokoneissa, koska minun on vain perus-tiedot, ja niiden hinta on melko hyvä - myös ne ovat erittäin luotettavia. Minulla on kaksi vanhaa toshibas vielä työtä, mutta ovat vanhentuneita sitä kohtaa, jossa parantaminen olisi järkevää.
Old 27 syyskuu 2006, 08:48
Jäsen

Rakensin oman tietokoneita yksi peli ja luoda 3D-työ ja graafisen suunnittelun, toinen on käynnissä 3D valoa simulations/3D mallinnuksen.

Muokattuihin tai kodin rakentaminen on paljon parempi tietokone. Suuret tietokoneen päättäjien edullisia osia bittiä, että ostajat eivät välitä ja sitten lämmintä kättä valtavia lisäkustannuksia.

Kun ostan osat saan valita minkä tahansa niin voin rakentaa mitä voin ajatella pois niin iso brändi tietokoneet on helppo voittaa suorituskykyyn ja näyttää. Kukin osa tulee takuu vakiona heidän mitään ylimääräistä maksaa takuun. Jotkut osat on kolme vuoden takuu.

Hyvä tehdä on Boxxtech korkean loppuun median tuotanto-ja asianmukaista tukea. En voi tallentaa satoja rakennuksen omaa samalla spec kuitenkin.
Dell tulee toinen, mutta monet tekevät sen virheen, ostaa media tai toimiston tietokoneen pelaamiseen.

£ 400 tietokone saattaa kuulostaa hyvältä, mutta se tapa suorittaa uusimmat pelit. Jotkut halvemman merkin tietokoneiden usless Intel Graphics sirut eikä lähtö päivittää grafiikan pelimerkit. Heidän kuormien nämä kaverit on Tukiforum pelien sivustojen valittavat huonosti tai pelin tapana käyttää. Neuvojen yleensä on ostaa peli tietokonetta ja viettää enemmän tällä kertaa.
Old 1 lokakuu 2006, 09:58
Jäsen

Olen Dell 8400, että ostin noin puolitoista vuotta sitten. Kun ostin sen oli alkuun useita .. ei enää. : (

Tässä ovat tiedot:

Intel Pentium 4 660 (3,6 GHz)
1 Gt RAM-muistia
NVIDIA Geforce 6800GT
250GB kovalevy
Old 1 lokakuu 2006, 14:07
Jäsen

Minulla on tällä hetkellä Dell Dimension 400, mutta olen aikeissa rakentaa oma. Tässä ovat tilastot:

1GB RAM
160GB HDD
AMD 3500 +
GeForce 7300GT
19 "Plasma Screen

Aion käyttää tätä tietokonetta enimmäkseen kaikesta. Peli ja työn mukana. Olen suunnittelun oppimista noin 3ds Max, ja toivon, että koneen voi pitää sen oman vastaan.
Old 12 lokakuu 2006, 16:17
Jäsen

Olen ensimmäinen oli Dell, joka kesti viisi vuotta. Sitten olen tilannut mittatilaustyönä PC verkossa ja päätyi palauttamalla se kaksi päivää myöhemmin. En ollut tyytyväinen siihen, miten he rakensivat sen. Sitten tilata omaan osat verkossa ja laita se yhdessä itse.

Tekemällä tämän, en voinut tehdä vieläkin tehokkaampi tietokoneen vähemmän rahaa. Se pelaa pelejä hyvin, joten olen todella tyytyväinen siihen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mikä on paras laji OS / Computer saada? MadHatter General Software Chat 4 20 lokakuu 2009 12:56
Millainen ohjelmisto on tämän? luqmoon General Software Chat 4 25 Jan 2009 17:06
Asentaminen Uusi ram ja ole varma, onko se oikea laji mpenney CPUs, Emolevyt & RAM 9 9. Sep 2008 15:01
Minkälaista memoery? Ratphink120 CPUs, Emolevyt & RAM 3 26. toukokuuta 2008 22:12
Minkälaista PSU ja Cooling olisi saan minun uusi tietokone? Compasky Kotelot & Virtalähteet 2 13th Jan 2008 11:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.