mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Wat voor computer heb je?

Reply

Thread Tools
Old 26e sep 2006, 11:03
Lid Fractie

Default Wat voor computer heb je?

Ik heb een Dell 5150, wat gebruikt u? Ook welk merk zou je aanbevelen?
Old 26e sep 2006, 12:07
Administrator Group

Custom - Ingebouwde mijn eigen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26e sep 2006, 12:25
Lid Fractie

Ik heb een HP t4 .. iets, maar het is gebroken op het moment. Dus de computer ben ik momenteel gebruikt, is een Sony weet ik niet waren bij het vinden van de naam van het model.

Ik weet dat het een oude computer maar als het een stuk **** maar dat is een ander verhaal.

Ik wil graag een op maat gebouwd voor me, maar ze zijn waarschijnlijk duurder.
Old 26e sep 2006, 12:30
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Computer Spec
Ik wil graag een op maat gebouwd voor me, maar ze zijn waarschijnlijk duurder.
Haar niet meer duurder dan naar een superstore en het kopen van een merknaam.

Stuur me een PM als je ooit iets wat de prijs omhoog.
Old 26e sep 2006, 12:36
Lid Fractie

Ik zal in het achterhoofd houden dat, als een stuurman aangeboden te bouwen me graag voor een 400 pond met heel goede dingen in, maar mijn moeder zei nee, want wat als er iets meer werken en theres geen garantie.

Dus ging en kocht een uit de winkel en kreeg geripte uitgeschakeld ... Oh ik ook brak de garantieperiode toch!
Old 26e sep 2006, 13:12
Lid Fractie

Mijn favoriete en goedkoopste computer is een desktop die topgether door een lokale opslag die geassembleerd de componants dat je wilde.

Deze dagen ben ik tot de aankoop van een basisnorm pakket. Mijn desktop is Dell want ik was zeer slecht na verhuizing naar de VS en zij waren de enige plaats die een fundamentele woord cruncher machine voor onder $ 300 uitgebracht. Ik ben geen illusies dat het een machine qualioty ut hij doet wat ik nodig heb. Het lijkt een kwestie koeling zodat ik altijd laten uitgeschakeld en losgekoppeld wanneer niet in gebruik is.

En toen had ik een paar banken paycehcks Ik heb een Toshiba Satellite laptop. Ik ga altijd met Toshiba voor laptops als ik moet alleen elementaire specs en de prijs is redelijk goed - ook zij zijn zeer robuust. Ik heb twee oude toshibas die nog werken, maar zijn verouderd dan het punt waar verbetering zou verstandig.
Old 27e sep 2006, 08:48
Lid Fractie

Ik bouwde mijn eigen computers een voor gaming en het creëren van 3D-werk en grafisch ontwerp, de andere is voor het draaien van 3D licht simulations/3D Weergavestijl.

Een op maat gebouwde of huis bouwen is een veel betere computer. Grote computer gebruik maken van goedkope onderdelen voor de bits dat kopers geen zorgen over en daarna een enorme klap op de extra kosten.

Toen ik koop mijn onderdelen krijg ik de keuze van een, dus ik kan wat ik kan bedenken off zo groot merk computers zijn makkelijk te verslaan op prestaties en uiterlijk. Elk onderdeel wordt geleverd met garantie als standaard voor hen geen extra te betalen voor de garantie. Sommige delen hebben drie jaar garantie.

Een goed maken is Boxxtech voor high-end media productie en goede ondersteuning. Ik kan slaan honderden mijn eigen gebouw met dezelfde spec wel.
Dell komt op de tweede plaats, maar velen maken de fout van de aanschaf van een media-of kantoor computer voor gaming.

Ã, Â £ 400 voor een computer klinkt misschien goed, maar het loopt gewoon de nieuwste games. Sommige van de goedkopere merken computers hebben de usless Intel grafische chips en geen slots om te upgraden van de grafische chips. Hun lasten van deze jongens in het support forum voor spelletjes sites klagen over slechte prestaties of het spel wont run. Het advies wordt meestal koop een gaming computer en besteden meer deze keer.
Old 1 okt 2006, 09:58
Lid Fractie

Ik heb een dell 8400 die ik kocht ongeveer een jaar en een half geleden. Toen ik het kocht was het top van het assortiment .. niet meer. : (

Hier zijn de specs:

Intel Pentium 4 660 (3,6 GHz)
1GB RAM
Nvidia Geforce 6800GT
250GB Harde schijf
Old 1 okt 2006, 14:07
Lid Fractie

Ik momenteel heb een Dell Dimension 400, maar ik ben over mijn eigen te bouwen. Hier zijn de stats:

1GB RAM
160GB HDD
AMD 3500 +
GeForce 7300GT
19 "Plasma scherm

Ik ben gaan gebruiken die computer voor meestal alles. Gaming en werken opgenomen. Ik ben van plan leren sommige 3DS Max en hopelijk die machine kan zijn eigen tegen.
Old 12 okt 2006, 16:17
Lid Fractie

Ik moest eerst een Dell, die duurde vijf jaar. Toen ik bestelde een custom build PC online en uiteindelijk de terugkeer van twee dagen later. Ik was niet blij met hoe ze gebouwd. Vervolgens heb ik mijn eigen bestelde onderdelen online en zet het samen mezelf.

Door dit te doen, was ik in staat om een nog krachtiger computer voor minder geld. Hij speelt spelletjes erg goed, dus ik ben echt gelukkig mee.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Wat is de beste soort van OS / Computer te krijgen? MadHatter Algemene programmatuurnoot Chat 4 20 oktober 2009 12:56
Wat voor software is dit? luqmoon Algemene programmatuurnoot Chat 4 25 Jan 2009 17:06
Installeren van nieuwe ram en niet zeker of dit de juiste soort mpenney CPUs, Moederborden & RAM 9 9e Sep 2008 15:01
Wat voor soort memoery? Ratphink120 CPUs, Moederborden & RAM 3 26 mei 2008 22:12
Wat voor soort PSU en Cooling moet ik voor mijn nieuwe computer? Compasky Cases & Power Supplies 2 13 Jan 2008 11:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.