mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hva slags datamaskin har du?

Reply

Thread Tools
Old 26. sep 2006, 11:03
Medlem Group

Default Hva slags datamaskin har du?

Jeg har en Dell 5150, hva bruker du? Også hva merkevaren vil du anbefale?
Old 26. sep 2006, 12:07
Administrator Group

Custom - Bygget min egen.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26. sep 2006, 12:25
Medlem Group

Jeg har en HP T4 .. noe, men det er blakk for øyeblikket. Så maskinen jeg bruker en Sony Jeg vet ikke var å finne den modellen navn.

Jeg vet hva en gammel datamaskin men som det er et stykke **** men det er en annen historie.

Jeg ønsker en egendefinert bygd for meg, men de er trolig kostbart.
Old 26th Sep 2006, 12:30
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by Computer Spec
Jeg ønsker en egendefinert bygd for meg, men de er trolig kostbart.
Its ikke dyrere enn å gå til en butikk og kjøpe et merkenavn.

Send meg en PM hvis du noen gang hva noe priset opp.
Old 26. sep 2006, 12:36
Medlem Group

Jeg vil ha dette i minnet, som en kompis tilbudt å bygge meg en for eksempel 400 pund med virkelig bra i det, men mamma sa nei fordi det hvis noe stanset arbeider og Theres no garanti.

Så hun gikk og kjøpte en i butikken og fikk dratt av ... Oh også jeg brøt garantien anyway!
Old 26. sep 2006, 13:12
Medlem Group

Min favoritt og billigste maskinen var en stasjonær sette topgether av en lokal butikk som monteres på componants som du ville.

Disse dagene jeg pleier å kjøpe en enkel standard pakke. Skrivebordet mitt er Dell fordi jeg var svært dårlig etter flytting til USA og de var det eneste stedet tilby en grunnleggende ord cruncher maskin til under $ 300 levert. Jeg er under ingen illusjoner om at det er en qualioty maskinen ut den gjør det jeg trenger. Det synes å ha en avkjøling problemet, slik jeg alltid la det slås av og kobles fra når det ikke er i bruk.

Så da jeg hadde banked noen paycehcks Jeg har en Toshiba Satellite laptop. Jeg har alltid gå med Toshiba for bærbare datamaskiner som jeg må bare grunnleggende spesifikasjoner og pris er ganske bra - også de er svært robust. Jeg har to gamle toshibas som fortsatt fungerer, men er foreldet utover det punkt der oppgradering vil være fornuftig.
Old 27th September 2006, 08:48
Medlem Group

Jeg bygde mine egne datamaskiner en for spill og skape 3D og grafisk design, den andre er for å kjøre 3D lys simulations/3D Rendering.

En tilpasset bygget eller hjemme bygge er en langt bedre maskin. Stor datamaskinen beslutningstakere bruke billige deler for biter som kjøpere ikke bry deg om og dask på en stor ekstra kostnad.

Når jeg kjøper meg deler jeg får valget av alle, slik at jeg kan bygge noe jeg kan tro på så store merkevare datamaskiner er lett å slå på ytelse og utseende. Hver del kommer med garanti som standard deres ingen ekstra til å betale for garanti. Noen deler har tre års garanti.

Et godt gjøre er Boxxtech for avansert media og riktig støtte. Jeg kan spare hundrevis bygge min egen med samme spec skjønt.
Dell kommer andre, men mange gjør feil med å kjøpe en media eller kontoret datamaskinen for spill.

Ã, Â £ 400 for en datamaskin kan lyden god, men det wont kjøre de nyeste spillene. Noen av de billigere merke datamaskiner har usless Intel grafikk chips og ingen slots å oppgradere grafikk chips. Deres masser av disse fyrene i støtte fora for spill nettsteder over dårlig ytelse eller spillet wont kjøre. Rådene normalt er kjøpe en gaming PC og bruke mer denne gangen.
Old 1 oktober 2006, 09:58
Medlem Group

Jeg har en dell 8400 som jeg kjøpte omtrent ett og et halvt år siden. Når jeg kjøpte den var det toppen av serien .. ikke lenger. : (

Her er spesifikasjoner:

Intel Pentium 4 660 (3,6 GHz)
1GB RAM
Nvidia Geforce 6800GT
250GB Harddisk
Old 1 oktober 2006, 14:07
Medlem Group

Jeg har en Dell Dimension 400, men jeg er i ferd med å bygge min egen. Her er statistikken:

1GB RAM
160GB HDD
AMD 3500 +
GeForce 7300GT
19 "Plasma-skjerm

Jeg kommer til å bruke datamaskinen på stort sett alt. Gaming og arbeide med. Jeg planlegger på læring noen 3DS Max og forhåpentlig at maskinen kan holde sine egne mot den.
Old 12 oktober 2006, 16:17
Medlem Group

Jeg først hadde en Dell, som varte i fem år. Så jeg bestilte en tilpasset bygge PC online og havnet retur det to dager senere. Jeg var ikke fornøyd med hvordan de bygde det. Jeg så bestilte min egen del på nettet og sette det sammen selv.

Ved å gjøre dette, jeg var i stand til å foreta en enda kraftigere maskin for mindre penger. Det spiller spill veldig godt, så jeg er veldig fornøyd med den.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er den beste slags OS / Computer å få? Madhatter General Software Chat 4 20 oktober 2009 12:56
Hva slags programvare er dette? luqmoon General Software Chat 4 25 januar 2009 17:06
Installere Ny ram og ikke sikker på om det er den riktige typen mpenney CPUer, Hovedkort & RAM 9 9nde sep 2008 15:01
Hva slags memoery? Ratphink120 CPUer, Hovedkort & RAM 3 26 mai 2008 22:12
Hva slags PSU og kjøling skal jeg gå på min nye datamaskin? Compasky Bærevesker & Strømforsyning 2 13 januar 2008 11:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.