![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ret denne tråd er at liste de 10 mennesker på et forum med den bedste computer (ikke inklusive periferiudstyr), så post din spec og jeg sætter det på leaderboardet.
Men det er ikke meningen, at medlemmerne føler, at deres computer er ringere som mennesker i de ti har flere penge end de burde eller bruge flere penge end de har råd ![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Cew27) - Intel Core 2 Quad q6600, evga 780i, nvidea evga 8800 ultra, 4 gig 1066mhz SLI ram, ernemax uendelig 720 watt, 750 gig Seagate med 32 meg cache. Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Got pc'en alle opbygget derefter Cewy? Minen: Asus p5k Premium wifi 2GB Corsair Dominator 800 MHz Vanilla 8800GT Q6600 GO - Swiftech H2O 120 Compact X-Fi Extreme musik s / kort Enermax Infiniti 720w Vista Prem (dual-boot XP) XP SP3 kommer ud af 2008. 2x 500 GB Samsung T166 hdd RAID 1 1x 1 TB Hitachi Ultrastar Bare venter på Asus, Ultrastar og rad for CPU.
|
| |||
| |||
| Nej, jeg netop bestilt mobo .... Jeg fik det hele, men grafikkortet, det eneste, stop mig er det faktum, at grafikkortet og mobo er udsolgt |
|
| |||
| |||
| også vil jeg har brug for hjælp om hvilken computer du synes er de bedste hvor tror du, din er at minen alex ..... Jeg plejer blive fornærmet |
|
| |||
| |||
| ECS Geforce 6100SM-M mobo Geforce / nForce 6100/405 (ombord IGP) AMD Sempron 3400 + 1.8Ghz (Manilahamp kerne) Realtek HD Audio (ombord) 1GB Kingston DD2 667 MHz Maxtor 80 GB SATA2 Winpower 450w PSU Windows XP Home DVD-RW og DVD-drev .... Im helt off leaderboardet af en lang vej .... |
|
| |||
| |||
| I cant redigere det første indlæg!?! |
|
| |||
| |||
| Mines formål en at være en medie pc. Jeg har en masse vid encoding, photoshop kram og ulige smule gaming. Derfor er det 8800GT, og 2tb opbevaring. Ville have foretrukket en lavere spec-kortet, men jeg har brug for nogle pift som jeg kører en 24 "skærm. Lydkortet spiller det en del også, erstatter Extreme musik kort i X-fi rækkevidde, EAX, Dolby DTS støtte, selv om det synes at foretrækker analoge surround stadig, det er temmelig billigt for spec. Jeg vil oc'ing såvel Men dermed Væskekøling for quad og henvisningen hastigheder på GT. Din spec er decideret en spiloplevelse bygge Cewy i spil vil du have mig slå ved ganske margin selvom oc om quad (hvis du gør det), vil komme i denne. Jeg har brug for en kraftig all-rounder selv. Vi har blot forskellige behov.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye Fater en periode Jeg tror, at redigeringsindstilling jeg taget væk
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| dobbelt post hjælpe mig her alex
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
|
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| New Desktop - Hvad Spec Har jeg brug for. | manukes | General Hardware Chat | 5 | 5 november 2009 16:54 |
| Skriv din pc spec her! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januar 2008 07:58 |
| Brug for hjælp til at spec ny computer | gem247 | General Hardware Chat | 3 | 8 januar 2008 16:56 |
| Ny pc spec rådgivning / help | megabyte | General Hardware Chat | 7 | 2 november 2007 10:26 |
| Hej Alle Computer Spec Here! | Computer Spec | Indføre Yourself Her | 9 | 27. sep 2006 10:05 |
| Thread Tools | |
| |