![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikeus tämän säikeen on luettelo 10 ihmistä foorumia, joissa on paras tietokone (ei sisällä oheislaitteet), niin lähetä spec ja i on otettava se tulostaulukossa.
mutta se ei ole tarkoitus tehdä jäsenet tuntevat heidän tietokone on huonompi kuin ihmiset alkuun kymmenen on enemmän rahaa kuin ne pitäisi tai kuluttaa enemmän kuin heillä on varaa ![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Cew27) - Intel Core 2 Quad q6600, evga 780i, nvidea evga 8800 ultra, 4 keikka 1066mhz SLI ram, ernemax äärettömään 720 wattia, 750 keikka Seagate 32 meg välimuisti. My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokoneesi kaikki rakennettu sitten Cewy? Omani: Asus p5k Premium wifi 2GB Corsair Dominator 800MHz Vanilja 8800GT Q6600 "mene" - Swiftech H2O 120 Compact X-Fi Extreme musiikkia s / kortti Enermax Infiniti 720w Vista Prem (dual-boot XP) XP SP3 tulee ulos 2008. 2x 500GB Samsung T166 hdd raid 1 1x 1tb Hitachi Ultrastar Vain odottavat annetun Asus, Ultrastar ja rad varten suoritinta.
|
| |||
| |||
| no i just määräsi mobo .... i got it all mutta näytönohjain, ainoa asia pysäyttäminen minulle on se, että näytönohjain ja mobo on loppu |
|
| |||
| |||
| myös i tarvitset apua, mitä tietokone teidän mielestänne on paras Mistä luulet sinun on minun alex ..... i tapana olla loukkaantunut |
|
| |||
| |||
| ECS Geforce 6100SM-M mobo Geforce / nForce 6100/405 (laivalla IGP) AMD Sempron 3400 + 1.8Ghz (manilla ydin) Realtek HD Audio (laivalla) 1GB Kingston DD2 667 MHz Maxtor 80GB SATA2 Winpower 450w PSU Windows XP Home DVD-RW-ja DVD-ROM .... Im kokonaan pois tulostaulukossa on pitkä matka .... |
|
| |||
| |||
| i cant muokata ensimmäinen viesti!?! |
|
| |||
| |||
| Mines tarkoituksena yksi on media-pc. En paljon vid koodaus, Photoshop kamaa ja outoa hieman pelaamista. Siksi 8800GT, ja 2Tt varastointi. Olisi halunnut alemman spec kortti, mutta minun on joitakin puhti olen käytössä on 24 "näyttö. The Äänikortit lla on osa myös korvaa Extreme musiikkia kortin X-fi-alue, EAX, Dolby DTS tukea, vaikka se näyttää mieluummin analogisen surround edelleen, se on melko halpa varten spec. I'll on oc'ing samoin kuitenkin siten Nestejäähdytys varten quad ja viittaus nopeudet koskevat GT. Sinun spec kokoonpano on jo pelaamista rakentaa Cewy, peleissä sinulla on minulle syke melko marginaali vaikka oc annetun quad (jos niitä on), tulee tästä. Tarvitsen voimakas kaikkien pyöreämpiä though. Me vain on erilaiset tarpeet.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye Fater aikaa Mielestäni muokata vaihtoehto i otettu pois
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| kaksinkertaisen post auttaa minut ulos täältä alex
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Lajitteluperuste kaveri.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |